این گوشی آیفون 6 گرانترین آیفون دنیاست که به اندازه یک جزیره کوچک قیمت دارد!

عشق محصولات اپل برای بعضی از هواداران محصولات این شرکت انتها ندارد و حاضر هستند هر چه در بساط دارند خرج کنند تا گوشی‌های گران‌قیمتی را که بر اساس آیفون طراحی شده خریداری نمایند، در بین محصولاتی از این قبیل که به آسانی هم یافت نمی‌شود به گوشی آیفون 6 طلایی برخوردیم که حتی از لحاظ قیمت از یک جزیره کوچک هم گران‌تر است.

0

یک شرکت انگلیسی وجود دارد که از قرار معلوم تبحر به خصوصی در ساخت گوشی‌های هوشمند گران قیمت و انحصاری دارد، محصولات ساخت این شرکت در بیشتر مواقع از لحاظ قیمت حدود سه برابر بیشتر از نسخه اولیه آن هستند. این شرکت Goldgenie یا به اختصار GG نام دارد و شاید برای شما جالب باشد که بدانید، دیوید بکام، ستاره معروف فوتبال، یکی از مشتری‌های پر و پا قرص این شرکت است.

The-most-expensive-Apple-iPhone6-

یکی از گران‌ قیمت‌ترین محصولات این شرکت آیفون 6 است که از طلای ۲۴ عیار ساخته شده و چند جین الماس در طراحی آن به کار رفته،‌باور کردنش مشکل است اما این گوشی اشرافی قیمتی برابر با ۳.۵۱ میلیون دلار دارد. همان‌گونه که در ابتدا اشاره شد طلا و جواهرهای به کار گرفته شده در این گوشی باعث شده تا آیفون ۶ ساخت شرکت GG قیمتی بیشتر از یک جزیره کوچک داشته باشد.

هنرنمایی این شرکت انگلیسی به همین‌جا ختم نمی‌شود و طراحان خوش سلیقه آن حاضر هستند تا محصولات مختلف را بنا به درخواست مشتریان رنگ‌ و لعاب بخشند. کاملاً‌ مشخص است که هرچه رنگ‌ ولعاب گوشی بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت.

most-expensive-iPhone-6

در کنار این شرکت انگلیسی، الکساندر آموسو نیز به صورت مستقل دستی در ساخت گوشی‌های هوشمندی که به طلا و جواهر مزین شده‌اند دارد، این هنرمند خوش‌سلیقه نیز چندی پیش آیفون ۶ طلایی را برای مشتری به صورت انحصاری ساخت که در آن از ۶ هزار و ۱۲۷ الماس استفاده شده بود، بد نیست بدانید گوشی ساخت دست وی ۲.۶۲ میلیون دلار قیمت دارد.

حتماً‌ شما هم شنیده‌اید که می‌گویند میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است، این مثال در مورد خبری که ذکر شد مصداق زیادی دارد، افراد زیادی هستند که آرزوی استفاده از یکی از گوشی‌های قدیمی اپل را دارند اما از پس هزینه آن بر نمی‌آیند و بعضی‌ها هم همان‌گونه که اشاره شد به اندازه‌ای درآمد دارند که دیگر گوشی‌های تراز اول ساخته‌ شده نیز چنگی به دل آنها نمی‌زند و باید حتماً‌ گوشی انحصاری و گران قیمت خود را داشته باشند.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.