تصاویر رسمی و قیمت اچ‌تی‌سی وان A9 تصادفا توسط اپراتور فرانسوی Orange لو رفت

علی‌رغم وجود مشکلات مالی متعدد، در کمتر از یک هفته از زمان جاری، شرکت اچ‌تی‌سی گوشی هوشمند جدیدی را معرفی خواهد کرد. این در حالی است که در چند هفته گذشته تصاویر و مستندات زیادی در خصوص این دستگاه هوشمند منتشر شده است.

0

از سوی دیگر امروز اپراتور فرانسوی Orange به‌طور اتفاقی جزئیات اچ‌تی‌سی وان ای 9 (HTC One A9) را بر روی وب‌سایت خود قرارداد. این در حالی است که طراحی این دستگاه، مشخصات سخت‌افزاری و البته قیمت بالای آن چنگی به دل نمی‌زنند.

پیش از این نیز طرح‌هایی غیررسمی از One A9 منتشر شده بودند که حکایت از شباهت زیاد این دستگاه هوشمند با دستگاه‌های تولیدی شرکت اپل داشتند. استفاده اچ‌تی‌سی از طراحی یکپارچه در کنار طراحی چندبخشی در قسمت پشتی نیز موضوع عجیبی به‌نظر می‌رسد.french-carrier-outs-htc-one-a9-and-its-insane-price_1

اگرچه قسمت پشتی در سری One M حالت خمیده داشت اما در این دستگاه هوشمند آن‌طور که از شواهد پیداست شاهد طراحی کاملا مسطح در قسمت پشتی هستیم. در قسمت سخت‌افزاری نیز اگرچه اطلاعات منتشر شده از سوی Orange بسیار محدود است اما به‌نظر می‌رسد شاهد حضور یک گوشی هوشمند میان‌رده خواهیم بود. صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن تمام اچ‌دی، دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 4 مگاپیکسلی در جلو از جمله ویژگی‌های این دستگاه هوشمند هستند.

با توجه به این مشخصات سخت‌افزاری انتظار می‌رفت شاهد قیمتی متناسب با گوشی‌های هوشمند موجود در رده میانه بازار باشیم اما در نهایت تعجب قیمت 599.90 یورو که در واقع چیزی در حدود 688 دلار است برای این محصول درنظر گرفته شده است. با این اوصاف باید منتظر ماند و دید قیمت و مشخصات رسمی این محصول پس از اعلام اچ‌تی‌سی چه بازخوردی از سوی کاربران خواهد داشت.

Slashgear

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.