آپدیت اندروید 6 مارشملو جی 4 ال‌جی هفته آینده از راه می‌رسد

جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید یعنی اندروید 6.0 مارشملو چیزی در حدود یک هفته است که برای دستگاه‌های سری نکسوس گوگل عرضه شده است.

0

معمولا شرکت‌های دیگر نیز با فاصله زمانی مشخص از عرضه این نسخه برای سری نکسوس، به‌روزرسانی‌ها را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. با این وجود به‌نظر می‌رسد ال‌جی پیشتاز این رقابت خواهد بود.

براساس گزارشات منتشر شده، کاربران ال‌جی جی‌4 در لهستان اولین کاربرانی خواهند بود که به‌روزرسانی اندروید 6.0 مارشملو را دریافت خواهند کردند و نهایتا این به‌روزرسانی برای سایر کاربران در کشورهای مختلف نیز عرضه خواهد شد.

عرضه سریع به‌روزرسانی‌ها همواره خبر خوشایندی است و در این مورد نیز به‌نظر می‌رسد روند اتخاذ شده توسط ال‌جی مثمرثمر باشد. این در حالی است که دستگاه‌های پیشین ال‌جی مملو از برنامه‌های غیرضروری بودند که نه‌تنها باعث کاهش سرعت گوشی می‌شدند بلکه با توجه به قابلیت‌های ارائه شده نرم‌افزاری روند به‌روزرسانی را به تاخیر می‌انداختند. از سوی دیگر با عرضه به‌روزرسانی یادشده توسط ال‌جی مطمئنا شرکت‌های دیگر نیز با توجه به رقابت موجود به عرضه سریع‌تر به‌روزرسانی‌ها تشویق خواهند شد.

Gizmodo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.