موجودی سرفیس‌بوک مایکروسافت دو هفته پیش از آغاز عرضه رسمی تمام شد

در صورتی که همچنان در خصوص پیش‌خرید سرفیس‌بوک جدید شرکت مایکروسافت تردید دارید بدنیست بدانید که روند پیش‌خرید حالا بیش از آنچه تصور می کردید دشوار شده است.

0

در وب‌سایت مایکروسافت نیز با کلیک بر روی عنوان هر پنج مدل سرفیس‌بوک تولیدی شرکت مایکروسافت با پیغام ” در زمان موجود بودن به من ایمیل ارسال کن” روبرو خواهید شد که به‌نظر می‌رسد نشان‌دهنده تقاضای بالاتر از میزان برآورد مایکروسافت است. این در حالی است که مایکروسافت همچنان هیچ اظهارنظری در این خصوص منتشر نکرده است.

این دستگاهِ مجهز به ویندوز 10 در صورت نیاز  با جداکردن صفحه‌کلید از لپ‌تاپ به تبلت تبدیل می‌شود. آن‌طور که عنوان شده این لپ‌تاپ از تاریخ 4 آبان‌ماه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد اما امکان ثبت سفارش برای خرید آن از تاریخ 15 مهرماه وجود داشته است.Surface Book

سرفیس‌بوک را باید جدیدترین تلاش مایکروسافت در ایجاد تحول در بازار رایانه‌های شخصی دانست. هدف مایکروسافت نه‌تنها کسب درآمد از راه تولید سرفیس‌بوک بوده بلکه ارائه نمایشی است همه‌جانبه برای شرکت‌های تولیدکننده رایانه‌های شخصی است تا متوجه شوند چگونه لپ‌تاپی تولید کنند که از قابلیت‌های مختلف ویندوز 10 به‌طور کامل استفاده کند. در مراسم رونمایی، از این لپ‌تاپ با عناوینی چون باریک‌ترین و قدرتمندترین رایانه شخصی جهان یادشد.

با این وجود همچنان روش‌های دیگری برای خرید سرفیس‌بوک وجود دارد. ثبت سفارش در وب‌سایت آمازون و یا مراجعه به وب‌سایتی مانند Frys از جمله راهکارهای باقی‌مانده برای دوستداران این لپ‌تاپ است.

این درحالی است که وب‌سایت Best Buy نیز در برابر عنوان سرفیس‌بوک عبارت “به‌زودی” را درج کرده است و گزینه‌ای برای پیش‌سفارش این محصول وجود ندارد. با این وجود می‌توانید اقدام به ثبت پیش‌سفارش خود برای سرفیس داک و سرفیس پن کنید تا روشی نویت در یادداشت‌برداری و رسم تصاویر پیش روی شما قرارگیرد.

قیمت سرفیس‌بوک کمی گران بوده و چیزی بین 1499 دلار تا 2699 دلار است. با این اوصاف بهره‌گیری از صفحه‌نمایش 13.5 اینچی با رزولوشن 3000 در 2000 پیکسل در کنار بهره‌گیری از جدیدترین نسل پردازنده‌های اینتل و باتری با توان استفاده برای 12 ساعت و البته سیستم تشخیص چهره باعث شده دستگاهی ایده‌آل پیش روی کاربران قرارگیرد.

cnet

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.