نسخه با پوشش طلای 24 عیار ال‌جی V10 هم به بازار عرضه می‌شود

شرکت ال‌جی اخیرا پرچمدار جدیدی را با عنوان V10 معرفی کرد. این دستگاه هوشمند اندرویدی از صفحه‌نمایش ثانویه در کنار دو دوربین در قسمت جلویی بهره می‌برد.

0

اگرچه این دستگاه که در حال حاضر تنها در بازار کره‌جنوبی موجود است در چندین رنگ عرضه شده اما در صورت تمایل می‌توانید از نسخه برتر با روکش طلا نیز بهره ببرید.

شرکت ویتنامی Karalux تهیه نسخه طلا اندود این گوشی هوشمند را در دستورکار خود قرارداده است. این شرکت اعلام کرده فرایند تولید چنین گوشی‌ هوشمندی 3 الی 4 ساعت زمان برای کامل شدن نیاز دارد. با توجه به اینکه قسمت بیرونی ال‌جی V10 از فولاد ضدزنگ تشکیل شده فرایند آغشته کردن قاب دستگاه با طلا بسیار ساده و سریع خواهد بود.lg v10 gold

به‌طور معمول یک لایه مخصوص نیز بر روی این سطح طلایی قرار می‌گیرد تا از آن محافظت کند. این روند چیزی در حدود 180 دلار هزینه خواهد داشت.

Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.