برنامه Game Tuner سامسونگ امکان تغییر رزولوشن و فریم‌ریت بازی‌ها را به دلخواه شما ممکن می‌سازد

شرکت سامسونک ابزار کاربردی و جدیدی را در پلی‌استور قرارداده که به‌طور ویژه می‌تواند در اجرای بازی‌های مختلف به کمک کاربران بیاید. این برنامه که Game Tuner نام دارد امکان تنظیم رزولوشن و فریم‌ریت بازی‌های خاص را در جهت رسیدن به عملکرد بهینه ممکن می‌سازد.

5

این برنامه کارایی بسیار ساده‌ای داشته و رزولوشن و فریم‌ریت‌های شخصی‌سازی شده را برای هر بازی نصب شده بر روی دستگاه تنظیم می‌کند. تنظیم رزولوشن به دو نحو قابل دسترسی است. می‌توانید بازی را مجبور به استفاده از رزولوشن بالاتر کنید تا شفافیت محتوای نمایش داده شده به‌ویژه بر روی صفحه‌نمایش‌های با رزولوشن 2K دستگاه‌های تولیدی سامسونگ بهبود یابد یا اینکه با کاهش رزولوشن به کاهش مصرف باتری و اجرای‌ روان‌تر آن کمک کنید.samsung-game-tuner-1

با کاهش رزولوشن می‌توانید به افزایش میزان فریم‌ریت کمک کنید زیرا بدین ترتیب محتوای کمتری برای رندر کردن وجود دارد. با این وجود Game Tuner امکان تنظیم فریم‌ریت بر روی مقداری از 15 تا 60 فریم بر ثانیه را ممکن می‌سازد.samsung game tuner

این برنامه در حال حاضر تنها برای +S6, S6 Edge, S6 Edge و نهایتا نوت 5 عرضه شده اما سامسونگ در تلاش است تا این برنامه را برای دستگاه‌های قدیمی‌تر که واقعا به این برنامه نیاز دارند نیز منتشر کند.

دانلود Game Tuner

talkandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. joker می‌گوید

    سلام ببخشید گوشی ماj72015هستش و وقتی وارد میشم میگه باید بری به گلگسی اپ ولی وارد نمیشه چرا؟

  2. حسین می‌گوید

    برای فبلت من note 4 نصب شده و عالیه

  3. عرفان ایزدی می‌گوید

    آقا من گوشیم گلگسی s6 هست. اما این برنامه رو وقتی روش ریختم ارور آن ساپورت داد.چرا؟

    1. حسن کریمی می‌گوید

      اونطور که توی کامنتهای این برنامه توی پلی استور خوندم بعضی ازکاربرهای دیگه گلکسی اس 6 هم مشکل داشتن.

      1. Yasin می‌گوید

        سلام دوستان منم گوشیم j7 2016 هست وقتی نصب کردم گفت ساپورتت نمیکنم و نمیشناسمت اما زیر همون ارور نوشته بود برو تو گلکسی اپس یه فایل رو دانلود کن (game mod ) با این فایل سیستم و سخت افزار گوشی رو میشناسه و میره تو برنامه حالا نمیدونم سر s6 هم جواب بده یانه.