کشف یک کپسول زمان ارسالی از یک تیمارستان روانی در 60 سال پیش حاوی فیلم و پیام برای آیندگان

نیروهای ساختمانی در ایندیانا با یافتن کپسول زمانی از سال 1958 در محل یک بیمارستان روانی قدیمی، کاملا هیجان زده شدند. نکته هیجان انگیز این کپسول زمان وجود فیلمی است که در آن پیغامی خطاب به آینده وجود دارد. پیغامی که درباره شوک درمانی و داروهای روانپزشکی است.

0

متاسفانه قسمت زیادی از صدای موجود بر روی فیلم از دست رفته است و مشخص نیست در این قسمت چه سخنانی رد و بدل شده است. شاید هشداری به آینده و یا خبر از نکته‌ای که ما از آن بی‌خبریم موضوع اصلی این ویدئو بوده است.

در قسمت پایانی این ویدئوی شش دقیقه‌ای، مردی رو به دوربین می‌گوید:

وقتی روانپزشکان در آینده این کپسول زمان را بازکنند می‌توانند در خصوص راه‌حل‌های ما در برطرف‌کردن مشکلات اظهارنظر کنند.

این فیلم با نمایش جشنی مرتبط با پرکردن این کپسول زمان شروع شده و در ادامه دو مرد روبروی دوربین قرارگرفته و اعلام می‌کنند پیامی برای آینده دارند. در ابتدا در خصوص افتتاح مرکز پزشکی جدید سخنرانی می‌شود. مردی که در سمت چپ تصویر قرارگرفته در این خصوص می‌گوید:

امروز یادبود افتتاح مرکز پزشکی Bahr است. این مرکز، ساختمانی است که ما به مدت دوسال در آن مشغول به فعالیت بوده‌ایم. اینجا ساختمانی است که ما زمان زیادی را برای پیش‌بینی آینده اختصاص داده‌ایم. در این مدت پروژه‌هایی انجام شده که در راستای برنامه‌های درمانی بوده‌اند. نظر شما در خصوص عملکرد ما در حل مشکلات آینده چیست؟

متاسفانه بعد از این قسمت دیگر صدایی از ویدئو شنیده نمی‌شود. پس از بازگشت مجدد صدا این‌بار توضیحاتی جالب‌تر را می‌شنویم:

……درمان شوک الکتریکی، به صورت امروزی. این امر می‌تواند در هر شرایطی عمل کند و برای برنامه‌ها یا درمان‌های مختلف به کار بسته شود. به عنوان مثال ممکن است روزی – که تنها مردمی که این کپسول زمان را باز می‌کنند می‌توانند در مورد آن نظر دهند –مجددا به شوک انسولینی یا توسعه داروهای دیگر برسیم.

این در حالی است که درمان به وسیله شوک انسولین راهکاری بوده است که با تزریق مقادیر بالای انسولین به صورت روزانه منجر به رفتن شخص به کما می‌شد. حالت کمایی که ممکن بود برای هفته‌ها به‌طول بینجامد. اگرچه درمان شوک الکتریکی به بدنامی شهرت یافته اما درمان به وسیله شوک انسولین نیز روندی نبود که به بیمارانی که مشکل روانی داشتند کمک زیادی کند.

در ادامه نیز توضیحاتی در خصوص ساختمان این مرکز درمانی و برنامه‌های موجود در آن بیان شده است.

Gizmodo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.