گوشی‌ Mi 5 شیائومی در مراسم هفته آینده این شرکت رونمایی نخواهد شد

شیائومی قرار است هفته آینده، 27 مهرماه، میزبان یک مراسم باشد که انتظار می‌رفت در آن گوشی Mi 5 خود را که مدتی است نقل شایعات و گزارشات متعدد بوده، رونمایی کند. با این حال به نظر می‌رسد در این مراسم خبری از گوشی Mi 5 نخواهد بود.

0

سخنگوی این شرکت چینی‌تبار، Lin Bin، روشن ساخت که این شرکت در مراسم هفته آینده خود از این گوشی رونمایی نکرده و همچنین معرفی محصولات دیگری چون نوت‌بوک‌ها و ساعت‌های جدید این شرکت هم در دستور کار این مراسم نخواهد بود.

با این تفاسیر، این مراسم شیائومی حول چه محوری برگزار خواهد شد؟ فعلاً جواب دقیقی برای این سؤال وجود ندارد؛ اما گمان می‌رود که این مراسم مربوط به چیزی در رابطه با بازی‌های ویدئویی باشد؛ چرا که پیش از این Lei Jun، مدیرعامل شیائومی، عنوان کرده بود که به نسل بعدی تکنولوژی نظیر کنسول‌ها، بازی‌ها و پردازنده‌ها آن‌گونه که باید و شاید در صنعت گوشی‌های هوشمند  توجه نشده است.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.