آموزش: چگونه به فایل منیجر پنهان اندروید 6 مارشملو دسترسی پیدا کنیم؟!

آخرین نسخه از پلتفرم محبوب اندروید یعنی اندروید 6 مارشمالو، ویژگی‌های جدید و کاربردی بسیار را با خود به همراه آورده است. بهبود کنترل روی دسترسی اپلیکیشن‌ها، بهبود مدیریت انرژی دستگاه، پشتیبانی از حسگر‌های اثرانگشت و کانکتور یو‌اس‌بی Type-C و همچنین جستجوی پیشرفته‌تر توسط گوگل Now از جمله این ویژگی‌های جدید هستند.

0

باید افزود که هر ویژگی بزرگ و عمده‌ای که به این نسخه اندروید اضافه شده، در واقع ویژگی‌های کوچک و جزئی‌‌تری را هم در خود جای داده که ممکن است تاکنون به آن‌ها در جایی اشاره نشده باشد. یکی از این ویژگی‌های عنوان شده، فایل منیجر پیش‌فرض این نسخه است.

درست است، در اندروید 6، یک اپلیکیشن‌ مدیریت فایل به صورت پیش‌فرض تعبیه شده که حتی اگر دستگاه خود را به این نسخه به‌روزرسانی کرده باشید، احتمالاً متوجه وجود آن نشده‌اید؛ چراکه در واقع این برنامه در منوی اپلیکیشن‌ها نبوده و پنهان است که اگر قرار بود آشکار باشد، شاید دسترسی به آن مثل الآن لذت‌بخش نبود.در این نوشته قصد داریم راه دسترسی به این فایل منیجر پنهان را آموزش دهیم.

ساده است، کافی است وارد منوی تنظیمات دستگاه شده، گزینه Storage and USB را انتخاب کنید. تا پایان صفحه اسکرول کرده و گزینه Explore را انتخاب کنید. به همین سادگی شما به برنامه پیش‌فرض مدیریت فایل‌ها دسترسی پیدا کرده‌اید.

ممکن است در نگاه اول، نسبت به سایر اپلیکیشن‌های سوم شخص که برای این منظور وجود دارند، کمی خام‌تر به نظر برسد؛ چراکه نه می‌تواند فایل‌ها را تغییرنام داده، نه می‌تواند فایل‌ها را کات کند و نه پوشه‌های جدید ایجاد کند؛ اما با این وجود برای برخی دیگر از کارهای پایه نظیر مرتب‌سازی فایل‌های بر اساس موضوعی خاص، به اشتراک‌گذاری فایل‌ها در سایر اپلیکیشن‌ها و همچنین جستجو برای فایلی خاص که نام آن را می‌دانید، مناسب خواهد بود.

 

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.