عقب‌نشینی زودهنگام الون ماسک؛ من از اپل متنفر نیستم!

مدیرعامل تسلا، Elon Musk در اظهارنظری جنجالی، اپل را قبرستان تسلا نامیده بود. این در حالی است که در چند ماه اخیر، شرکت اپل به‌منظور کار بر روی پروژه تولید خودروهای جدید، چندتن از کارمندان و مهندسان تسلا را به خدمت گرفته است.

0

با این وجود ماسک در جدیدترین توییت‌های خود با محافظه‌کاری بیشتری در خصوص اپل سخن گفته است. ماسک حتی اعلام کرده عاشق محصولات اپل است و خوشحال است که آن‌ها در حال تولید یک خودروی الکتریکی هستند. وی در این خصوص می‌گوید:

من از اپل متنفر نیستم. اپل شرکتی فوق‌العاده با حضور افرادی با استعداد است.

لازم به ذکر است وی در مصاحبه اخیر خود و در اظهارنظر در خصوص به‌خدمت گرفته شدن چندتن از مهم‌ترین مهندسان این شرکت توسط اپل، اعلام کرده بود افرادی که توسط اپل به خدمت گرفته شده‌اند پیش از این از تسلا اخراج شده بوده‌اند. وی در این خصوص می‌گوید:

درصورتی که شما در تسلا موفق نشوید، به شرکت اپل خواهید رفت و آنجا ادامه کار خواهید داد. من اصلا در این خصوص شوخی نمی‌کنم!

وی همچنین به تمسخر محصولاتی مانند اپل واچ، آی‌پد پرو و قلم تولیدی اپل پرداخته بود اما در روز جاری به‌طور واضح‌تر به تشریح دیدگاه خود پرداخت. وی در جدیدترین توییت خود اعلام کرده علی‌رغم ظاهر زیبای اپل واچ، این ساعت هوشمند آنچنان که باید و شاید به کارایی‌های مختلف تجهیز نشده است.

الون ماسک مدعی است که اپل علی‌رغم پیشنهاد دستمزدهای بالا و شرایط کاری خوب به کارمندان تسلا، تنها موفق به استخدام تعداد انگشت‌شمار از مهندسان و نیروهای این شرکت شده است.

macrumors

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.