مشخصات احتمالی گلکسی A9 سامسونگ از یک گوشی 5.5 اینچی میان‌رده خبر دارد

شایعه گوشی جدیدی از سری گلکسی سامسونگ، شایعه‌ای نیست که محتمل به نظر نرسد و هر از گاهی این غول کره‌ای گوشی جدیدی را روانه بازار می‌کند، اخیراً در وب‌سایت بنچ‌مارک معتبر AnTuTu شاهد مشخصات ستاره‌ای جدید از کهکشان سامسونگ بوده‌ایم.

0

Samsung-Galaxy-A9-alleged-AnTuTu-specs-and-Geekbench-4

این گوشی که مدل آن SM-A9000 ذکر شده، انتظار می‌رود گلکسی A9 سامسونگ باشد که مدت‌هاست طرفداران محصولات گلکسی انتظار آنرا می‌کشند. مشخصات فنی منتشر شده از این گوشی توسط این وب‌سایتِ بنچ‌مارکِ معتبر حکایت از محصولی میان رده‌ دارد.

چیپست اسنپ‌دارگون 620 با پردازنده چهار هسته‌ای که از معماری 64 بیتی پشتیبانی می‌کند در کنار چی‌پی‌یو آدرنو 510 به همراه سه گیگا بایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی، مشخصات اصلی سخت‌افزاری این گوشی جدید را تشکیل می‌دهد. گفته می‌شود که این محصول از صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی برخوردار است که رزولوشنی فول‌اچ‌دی دارد. از لحاظ نرم‌افزاری نیز سامسونگ برای این محصول جدید خود اندروید نسخه ۵.۱.۱ را در نظر گرفته است.

لازم به ذکر است که پیش از این شاهد انتشار بنچ‌مارک این گوشی در وب‌سایت Geekbench بودیم، گلکسی A9 در این بنچ‌مارک توانسته بود خوش بدرخشد. جالب است بدانید تنها یک هسته این گوشی از لحاظ پردازش امتیاز ۱۳۲۵ را بدست آورده بود و دو هسته پردازنده گلکسی A9 به امتیاز ۴۴۶۱ دست پیدا کرده بود.

اگر بخواهیم این امتیاز را با پردازنده سایر گوشی‌ها مقایسه کنیم می‌توان به اسنپ‌دراگون ۸۱۰ که در اچ‌تی‌سی وان M9 و one plus 2 به خدمت گرفته شده است اشاره کرد که امتیازی به ترتیب ۳۷۳۸ و ۳۶۷۳ برای دو هسته کسب کرده بودند و تنها یک هسته پردازنده این گوشی‌ها توانسته بود به امتیازی برابر با ۱۱۱۲ و ۸۷۶ دست پیدا کند.

متأسفانه به غیر از اطلاعات فوق تاکنون مشخصات دیگری در خصوص قیمت و زمان رونمایی این محصول منتشر نشده است و طرفداران گلکسی A9 در حال حاضر چاره‌ای به جز صبر ندارند.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.