13 مشکل رایج در گلکسی اس 6 سامسونگ و راه‌های برطرف کردن آنها (بخش دوم)

در صورتی که مشکل موجود در دستگاه خود را در این لیست مشاهده نمی‌کنید بد نیست نیم‌نگاهی هم به قسمت اول مطلب با عنوان 13 مشکل رایج در گلکسی اس 6 سامسونگ و راه‌های برطرف کردن آنها (بخش اول) داشته باشید

262

مشکلات مرتبط با باتری

مشکلی که در پرچمدار قدرتمند سامسونگ یعنی S6 وجود دارد آن است که باتری 2550 میلی‌آمپر ساعتی آن قابل تعویض نبوده و از سوی دیگر خیلی هم سریع خالی می‌شود. همین امر باعث ابراز ناراحتی کاربران در این خصوص شده است. با استفاده‌ از باتری‌های جانبی و یا استفاده از قابلیت‌های Galaxy-S6-Battery-Settings-Power-Saving-Modeهوشمندانه ذخیره باتری در دستگاه خود می توانید این مشکل را تا حدودی مرتفع کنید اما روش‌های دیگری نیز وجود دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

بررسی ارتباطات و استفاده از آن‌ها بر حسب نیازهایتان

مدنظر داشته باشید که شما همواره به قابلیت‌های 4G، WiFi و GPS نیاز ندارید. به همین دلیل هم باید در مواقع غیر ضروری این قابلیت‌ها را غیرفعال کرده تا باتری بیشتری ذخیره کنید. غیرفعال‌کردن قابلیت‌های یادشده تاثیری شگرف بر عملکرد باتری خواهند داشت.

تنظیمات دقیق میزان نور صفحه‌نمایش

در قسمت هشدارها کافی است گزینه تنظیم خودکار نور صفحه‌نمایش را غیرفعال کرده و شخصا بر حسب محیطی که در آن قراردارید میزان نور را تنظیم کنید. سنسور نور همواره به اندازه‌گیری میزان نور محیطی پرداخته و براساس شرایط موجود، نور صفحه‌نمایش را تنظیم می‌کند. این قابلیت باعث هدررفتن انرژی از این طریق می‌شود بنابراین پیشنهاد می‌کنیم این قابلیت را غیرفعال تا باتری بیشتری برای شما ذخیره شود.

استفاده از قابلیت ذخیره باتری

در قسمت تنظیمات باتری می‌توانید به حالت Power Saving دسترسی داشته باشید. حالت Ultra Power Saving نیز برای مواردی که میزان باتری شما 15 درصد و یا کمتر است کاربردی خواهد بود.

همگام‌سازی داده‌ها در پس‌زمینه

سرویس‌هایی که هر چنددقیقه یک‌بار برای به‌روزرسانی ایمیل، محتویات شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های پیام رسان به اینترنت متصل می‌شوند باعث مصرف بیش از حد باتری دستگاه شما خواهند شد. در صورتی که همواره در داخل این برنامه‌ها هستید (با دقت بیشتری این جمله را بخوانید!) نیازی به فعال‌بودن قابلیت همگام‌سازی نخواهید داشت. می‌توانید زمان و یا تعداد برنامه‌هایی که از قابلیت همگام‌سازی بهره می‌برند را نیز مشخص کرده تا این برنامه‌ها منجر به هدررفتن بیش از حد باتری دستگاه شما نشوند.

علاوه بر این‌ها رفتن به قسمت تنظیمات وای‌فای و غیرفعال کردن گزینه Smart Network Switch و همچنین غیرفعال‌سازی Always Allow Scanning می‌تواند به ذخیره بیش از پیش باتری دستگاه شما کمک شایانی کند. بدنیست برنامه‌‌های شناخته‌شده‌ای مانند Pixel Battery Saver که روش‌هایی نوین در مدیریت باتری را در اختیار شما قرار می‌دهند را نیز امتحان کنید.

مشکل در اسکنر تشخیص اثرانگشت

این قابلیت در مقایسه با آنچه پیش از این در دستگاه‌های سری گلکسی مشاهده کرده‌ بودیم به‌طرز مشهودی در زمینه کارایی و پایداری بهبود یافته است اما متاسفانه بعضا شاهد از کار افتادن این سنسور و بروز مشکلاتی خاص هستیم.

در صورتی که S6 شما گاه و بیگاه اثر انگشتتان را شناسایی نمی‌کند، یکی از اولین گام‌های ممکن می‌تواند تمیز کردن سنسور با استفاده از یک پارچه تمیز باشد. تمیز کردن انگشت! و برطرف کردن موانع احتمالی که در تشخیص اثرانگشت تداخل ایجاد می‌کنند نیز از جمله راه‌حل‌های موجود است. در صورتی که علی‌رغم بهره‌گیری از این روش همچنان عملکرد مطلوبی را شاهد نیستید، خاموش و روشن کردن گوشی با نگه‌داشتن کلید خاموش و روشن به مدت 10 ثانیه می‌تواند یک راهکار احتمالی باشد.

در صورتی که پس از چندین بار امتحان، اثر انگشت شما بازهم شناسایی نشد می‌توانید از گزینه بازکردن قفل با استفاده از حساب کاربری گوگل بهره ببرید. اگر همچنان این روش هم موثر نبود می‌توانید از روش میان بر امنیتی با استفاده از ورود به حساب کاربری بر روی دستگاهی دیگر و استفاده از گذرواژه حساب خود بهره ببرید.

در قسمت تنظیمات امنیتی حساب گوگل کافی است شناسایی و تایید دو مرحله‌ای را غیرفعال کنید تا بتوانید با استفاده از گذرواژه خود وارد شوید. نهایتا هنگام بازکردن قفل گوشی به شما توصیه می‌کنیم که اثرانگشت‌های ذخیره‌شده پیشین را حذف و اثرانگشت‌های جدیدی را وارد کنید.

از کارافتادن برنامه مرتبط با لیست مخاطبین

این مشکل در طیف وسیعی از دستگاه‌های اندرویدی مشاهده می‌شود و S6 نیز از این قاعده مستثنی نیست. این مشکل معمولا در زمانی که قصد برقراری تماس را دارید مشاهده می‌شود. به‌منظور رفع این مشکل، روند زیر پیشنهاد می‌گردد.

پاک‌کردن کش و دیتا

با رفتن به قسمت تنظیمات، قسمت مدیریت برنامه‌ها را لمس کرده و با رفتن به سربرگ All، برنامه Contacts را پیداکنید. حالا گزینه‌های Clear Cache و Galaxy-S6-Application-Manager-Clear-CacheClear Data را لمس کنید. روند یادشده را برای برنامه شماره‌گیر یا همان Dialer نیز تکرار کنید.

حذف و غیرفعال‌سازی برنامه‌های گوگل پلاس

از آنجایی که برنامه گوگل پلاس، یک برنامه پیش فرض است بنابراین امکان حذف آن وجود ندارد. با رفتن به قسمت تنظیمات، رجوع به قسمت مدیریت برنامه‌ها و رفتن به سربرگ All می‌توانید برنامه Google + را بیابید. با انتخاب گزینه Uninstall Updates، منتظر اتمام فرایند باشید و نهایتا گزینه Disable را انتخاب کنید. از آنجایی که برنامه گوگل پلاس همواره سعی در برقراری ارتباط و همگام‌سازی با لیست مخاطبین شما دارد، این روند غیرفعال‌سازی ممکن است باعث حل مشکل شما شود.

از کار افتادن برنامه ایمیل

کاربران زیادی از مشکلات موجود در برنامه ایمیل سامسونگ شکایت دارند. مشکلات موجود در برقراری ارتباط، عدم همگام‌سازی داده‌ها و عدم پاسخگویی در هنگام رفرش دستی از جمله مشکلات موجود هستند.

این موارد باعث خواهند شد کاربران، این سرویس را بی‌مصرف تشخیص داده و به دنبال جایگزین‌هایی از مارکت به‌منظور حل مشکل باشند. با این اوصاف راه‌حل‌های زیر را پیش از فرایند جایگزینی امتحان کنید تا شاید به نتیجه برسید.

پیش از هرچیز ایمیل خود را از گوشی حذف کنید و پس از راه‌اندازی مجدد برنامه، آن‌را به لیست ایمیل‌ها اضافه کنید. این راه حل ساده می‌تواند مشکلات ارتباطی ایمیل را مرتفع کند. مطمئن شوید که از تنظیمات و پارامترهای صحیح به‌منظور ارتباط صحیح با سرویس‌دهنده ایمیل خود بهره می‌برید.

پاک‌کردن پارتیشن کش

با راه‌اندازی در حالت ریکاوری، پارتیشن کش را پاک کنید و مجددا وارد برنامه ایمیل بر روی دستگاه خود شوید. در صورت عدم دریافت نتیجه مطلوب، راه حل قبلی را یک‌بار دیگر تکرار کنید.

مشکلات برنامه‌ها

هنگ کردن، بسته‌شدن خود به خودی برنامه‌ها و ریبوت شدن گاه و بیگاه گوشی از جمله مواردی است که کاربران گلکسی اس 6 ممکن است تجربه کنند.

دلیل شایع در بروز این موارد، نرم‌افزار نامناسب است. بعضا کاربران، برنامه‌های مختلف را از مارکت‌های مختلف و البته اینترنت دریافت و بدون کنترل گواهی‌های امنیتی، آن‌ها را نصب و مورد استفاده قرار می‌دهند.

از سوی دیگر موارد متعددی مشاهده می‌شوند که برنامه‌های به‌ظاهر امنیتی به شما پیشنهاد داده می‌شوند که می‌توانند بدافزارها و مشکلات امنیتی گوشی شما را برطرف کنند. این برنامه‌ها نیز ممکن است خطرناک باشند و به همین دلیل پیشنهاد می‌شود تنها به نصب برنامه‌های دریافتی از پلی‌استور گوگل اقدام کنید.

“Unfortunately, the process com.google.process.gapps has stopped”

این پیغام معمولا در موارد نصب برنامه‌های مشکل‌دار و ورود بدافزارها و تداخل آن‌ها با پایگاه داده‌ای گوگل پلی مشاهده می‌شود. به‌منظور رفع این مشکل، راه‌حل‌های زیر پیشنهاد می‌گردند.

پاک کردن داده‌های کش شده

با رفتن به قسمت تنظیمات، انتخاب گزینه Storage و لمس گزینه Cached Data، پیغام نمایش داده شده برای پاک‌کردن این اطلاعات را تایید کنید.

پاک‌کردن پارتیشن کش

همان‌گونه که پیش از این نیز اشاره کردیم، رفتن به حالت ریکاوری و پاک‌کردن حافظه کش باعث برطرف کردن بسیاری از مشکلات می‌شود با این اوصاف تنها در موارد نیاز از این گزینه استفاده کنید. اطلاعات موقت کش شده می‌توانند باعث بروز مشکلات متعدد شوند و پاک‌کردن آن‌ها باعث خواهد شد کش جدیدی ایجاد و نوشته شود.

بازگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه‌ای

در صورتی که هیچ یک از راه‌حل‌های گفته شده موثر نبودند می‌توانید گزینه بازگشت به تنظیمات کارخانه یا همان بازنشانی تنظیمات را امتحان کنید. پیش از هرچیز اطمینان حاصل کنید که از اطلاعات و فایل‌های مهم خود نسخه پشتیبانی تهیه کرده‌اید زیرا این عمل باعث ازبین رفتن کلیه داده‌های شما خواهد شد.

گرم‌شدن بیش از حد دستگاه

در صورتی که شما از جمله کاربرانی هستید که استفاده زیادی از گوشی هوشمند خود در اجرای همزمان چندین برنامه، استفاده از بازی‌های با گرافیک بالا و مواردی اینچنینی دارید احتمال اینکه با مشکل گرم‌شدن بیش از حد دستگاه روبرو شوید زیاد خواهد بود.

به‌منظور برطرف کردن این مشکل می‌توانید راه‌اندازی مجدد یا راه‌اندازی در حالت Safe Mode را مدنظر قراردهید. این راه‌حل‌ها باعث خواهند شد گوشی شما در مقایسه با روند طبیعی، سریع‌تر خنک شود. در صورتی که با استفاده معمولی همچنان شاهد گرم‌شدن بیش از حد دستگاه خود هستید، این احتمال وجود دارد که برنامه یا برنامه‌هایی که در پس‌زمینه در حال اجرا هستند، دلیل اصلی بروز مشکل باشند. به‌منظور اطلاع از این موضوع باید برنامه‌های نصب شده بر روی گوشی را مورد بررسی قراردهید.galaxy s6 overheating

پیش از هرچیز برنامه‌هایی که در پس‌زمینه در حال اجرا هستند را کنترل کنید. با لمس کلید “برنامه‌های اخیر” بر روی گوشی و انتخاب آیکون کوچک در سمت راست، باعث خواهید شد برنامه مدیریت رم، باز شده و میزان فضای اشغال شده از رم به نمایش درآید.

گزینه برنامه‌های فعال یا Active Applications  را لمس کرده و مشاهده کنید چه برنامه‌هایی در پس‌زمینه در حال اجرا هستند. به‌عنوان راه‌حلی جایگزین می توانید با مراجعه به قسمت تنظیمات باتری، میزان استفاده هر برنامه از باتری را بررسی کنید. مطمئنا برنامه‌ای که باعث بروز مشکل شده، منابع انرژی بیشتری را مصرف کرده است. پس از مشخص شدن برنامه‌ای که سرمنشا مشکل گرم شدن است، گزینه پاک‌کردن کش و دیتا را بر روی آن امتحان کنید.

ناپدیدشدن دکمه‌های دسترسی سریع به تنظیمات

ممکن است گزینه‌های دسترسی سریع برای خاموش و روشن کردن قابلیت‌های داده‌های همراه و یا هات‌اسپات از منوی پایین‌رونده موجود در S6 ناپدید شود. این مشکل ظاهرا برای نسخه‌هایی خاص از فیرمویرهای موجود بر روی این دستگاه هوشمند به وقوع پیوسته و سامسونگ نیز وجود این مشکل را تایید کرده است. راه‌حل برطرف کردن این مشکل نیز در قالب برنامه‌ای به نام Quick Panel Restore عرضه شده است.

به‌منظور حل این مشکل کافی است با مراجعه به سامسونگ استور یا وب‌سایت سامسونگ، برنامه یادشده را دانلود و نصب کرده و گزینه Restore را لمس کنید. حالا با راه‌اندازی مجدد دستگاه می‌توانید از بازگشت این گزینه‌ها خشنود باشید!

سخن آخر

این‌ها شایع‌ترین مشکلات و مواردی هستند که کاربران گلکسی اس 6 با آن‌ها روبرو شده‌اند. با این اوصاف در صورتی که شما با مشکلاتی به جز موارد یادشده روبرو شده‌اید در قسمت نظرات ما را باخبر سازید تا با کمک شما به حل مشکل اقدام کنیم.

در صورتی که مشکل موجود در دستگاه خود را در این لیست مشاهده نمی‌کنید بد نیست نیم‌نگاهی هم به قسمت اول مطلب با عنوان 13 مشکل رایج در گلکسی اس 6 سامسونگ و راه‌های برطرف کردن آنها (بخش اول) داشته باشید.

Joyofandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

262 نظر برای این مطلب
  1. M می‌گوید

    گوشی من موقع دیدن استوری در اینسیتا یهو هنگ کرد و یه بوق ممتد میزنه و قطع نمیشه نه خاموش میشه نه صدا قطع میشه علتش چیه و چکار باید کنم

  2. وحید می‌گوید

    سلام گوشی من مدتیه می‌‌زنمش شارژ، شارژ نمی‌شه. بعد یهو می‌بینی خودش چند ساعت بعد شروع کرده به شارژ شدن. علت چیه؟ خیلی اذیت می‌کنه.
    ممنون

    1. علی ارغوان می‌گوید

      از راه دور نمیشه نظر داد. ممکنه مشکل سخت افزاری باشه

  3. رزگار می‌گوید

    سلام گوشی منم اس ۶ هست رو حالت فور جی انتن نمیاره دلیلش چیه

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      چک کنید که سیمکارتتون قدیمی نباشه

  4. Maryam می‌گوید

    سلام خسته نباشید من سه ساله است که گوشی گلکسی S6 را گرفته ام اما یک سال است که اپدیت نمیشود چی کار کنم؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      سامسونگ ۲ تا ۳ سال گوشی هاش رو آپدیت می کنه. عمر پشتیبانی نرم افزاری برای گلکسی اس 6 بعد از آپدیت اندروید 8 به اتمام رسیده.

  5. علی می‌گوید

    سلام گوشی من اس ۶ ایج هست وسط برنامه ها یهو دکمه سمت چپ ک واس بستن برنامه هاس کار میکنه میره و میاد تو مخی شده واسم مشکلو میگید بهم ممنون

  6. محسن می‌گوید

    سلام من خودم تعمیر کار هستم ولی با گوشی اس ۶ به مشکل خوردم بعداز ضربه خوردن ال سی دی انداختم ولی هنوز باز هست پس از روشن کردن هر چند دقیقه ای ری استارت میشه لطفا اگه کسی راه کاری داره کمک کنه

  7. بهروز می‌گوید

    سلام من گوشیs6 دارم خیلی هنگ میکرد به تنظیمات کارخانه برگردوندم الان هنگ برنامه ها خوب شده ولی دکمه های لمسی پایین گوشی هنگ می کند لطفا راهنمایی کنید

  8. Jalal می‌گوید

    سلام گوشی من s6اج وکلید برگشتش وبرنانه های اخیرش کارنمیکنه ریست هم کردم درست نشد چکارکنم

    1. علی ارغوان می‌گوید

      اگر با ریست حل نشده سخت افزاریه باید تعمیر بشه

  9. Loyarayda می‌گوید

    سلام گوشیم s6 هستش یهو حین کار کردن باهاش یه صفحه سفید نصفه اومد روش و هی می‌رفت و میومد حتی صدای پیام اومدن و این چیزا هم میاد ولی صفحه هی اینجور میشه توروخدا بگید چیکار کنم

  10. میترا صفریان می‌گوید

    سلام روز بخیر لطفا به بنده کمک کنید همین الان گوشی رو به شارژ زدم سیاه شد و آرم سامسونگ خاموش و روشن میشه قبلا هم شده بود چندبار اما مراجعه کردم به موبایل فروشی درست کردند و متوجه شدم که بعضی برنامه ها رو که دانلود کردم از بازار بوده و ویروسی بوده یا به خاطر نصب آنتی ویروس کاسپر بوده و یا تو شارژ بودن زیاد . بار آخر برام ریست فکتوری کردن و کاملا درست شد و تا الان مشکلی نداشتم اما امروز دوباره این اتفاق افتاده و احتمال میدم دیشب چون تا صبح تو شارژ بوده شاید دلیلش این بوده باشه . گوشی بنده گالاکسی اس 6 اج هستش. لطفا راهنمائی بفرمائید الان چه کاری میتونم انجام بدم که از این حالت در بیاد؟ پاور گوشی رو هم امتحان کردم 30 ثانیه هم نگه داشتم خاموش نشده .

    1. علی ارغوان می‌گوید

      تا جایی که میدونم هیچ اپلیکیشن یا ویروسی نمیتونه چنین مشکلاتی رو ایجاد کنه مگر اینکه گوشی رو روت کرده باشید. میتونین ریست فکتوری کنید با این راهنما:
      https://www.digitaltrends.com/mobile/how-to-factory-reset-galaxy-s6/

      1. علی می‌گوید

        سلام گوشی من اس ۶ ایج هست وسط برنامه ها یهو دکمه سمت چپ ک واس بستن برنامه هاس کار میکنه میره و میاد تو مخی شده واسم مشکلو میگید بهم ممنون

        1. محسن صحافی می‌گوید

          اگر روی صفحه محافظ استفاده کردید مشکل می‌تونه از اون باشه چیز دیگه‌ای به ذهنم نمیرسه و اگر از اون نبود بهتره به گارانتی مراجعه کنید

  11. سیما می‌گوید

    سلام و ممنون از مطلب خوبتون. من گوشیم چندساعته صفحش خاموش شده و با وجودی که شارژ داره بازم میزنم به شارژ و باز هم روشن نمیشه 😢 خیلی یهو اینطوری شد

  12. عزیز می‌گوید

    سلام من گوشیم s6هست گوشیم حالت داغ بودن باتری فعال شده وخود گوشی خودبه خود خاموش میشه چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید

  13. بهزاد می‌گوید

    سلام گوشی من اس شیشه خیلی داغ میکنه فلشش کنم درست میشه بنظرتون ؟

  14. ارمین می‌گوید

    سلام خسته نباشید من گوشیم وقتی نتشو روشن میکنم نمیتونم برنامه های دیوار و تلگرام و این جیزا رو به راحتی استقاده کنم با اینکه انتن بره و نتمم 4G ولی با وای فای هیج مشکلی ندارره لطفا راهنماییم کنید

  15. لیلا عطایی می‌گوید

    سلام
    گوشیم‌اس ۶ ادج هستش و اینترنتو روشن میکنم جدیدا خاموش میشه
    باید به پریز وصل باشه تا بتونن از اینترنت استفاده کنم
    چیکار کنم درست شه

  16. امیر می‌گوید

    سلام
    گوشی وقتیکه دوربینش میارم یا صفحه که سفید است
    خب که دقت کنی صفحه کلیدش معلوم میشه یا خط قرمز کم رنگ مشکل چیه

    1. علی ارغوان می‌گوید

      این مشکل صفحات نمایش OLED هست که بهش burn in میگن به مرور ایجاد شده. راهکاری نداره متاسفانه و فیزیکیه

  17. Mehdi می‌گوید

    سلام منs6 edge دارم بعضی وقتا از گوشیم صدای چرخ دنده میاد مشکل چیه😣

    1. f می‌گوید

      وای منم😐😐

  18. امیر می‌گوید

    سلام
    کلید بک گوشی من دیگه بک نمیکنه و حساسیتش کم شده وقتی روی آن می زنم مثل کلید نمایش نرم افزارهای فعال عمل می کنه
    باید چیکار کنم

  19. هادی می‌گوید

    بعد از تعمیر گوشی (galaxy s6 edge)مجددا بعضی اوقات هنگام کار صفحه اش کوچک و بزرگ میشود و همچننین دکمه های پایینی کار نمیکنند به تعمیرگاه هم دادم میگن مشکل نداره!

    1. علی ارغوان می‌گوید

      نمایندگی مجاز سامسونگ مراجعه کردید؟

  20. سلطان می‌گوید

    ببخشید یه سوالی داشتم
    گوشی من یه هفته شده مشکل پیدا کرده هنگ میکنه کلا نه صفحه میده نه صداش میاد یه بارم بردمش تعمیرگاه برام روشنش کردن انا امروز باز هنگ کرده بود بعدا من همه دکمه هاشو فشار دادم ریستارت شد درست شد اما میدونم بازم این مشکل سراغش میاد لطفا رهنماییم کنید ممنون میشم/

  21. وحید طالبی می‌گوید

    دکمه بک گوشیم بعضا تند تند میزنه و از هر برنامه ای که بازه و باهاشون‌کار میکنم خارج میشه
    مشکل از چی میتونه باشه؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      احتمالا مشکل سخت افزاریه به نمایندگی سامسونگ مراجعه کنید

      1. هادی می‌گوید

        بله من ایران نیستم

  22. مهدی می‌گوید

    سلام ببخشید میخاستم بدونم چطوری پنل کنترل تلوزیون رو از صفحع بردارم با تشکر

  23. فرهاد می‌گوید

    سلام گوشی من بعد از اینکه ریست فکتوری کردم . هر یک دقیقه حدودا دو ثانیه لک یا همون تیک میزنه . مشکلش چیه؟ حتی تو فیلم برداری هم این داستان و داره و فیلم با لک ظبت میشه .چیکار کنم ؟

  24. امیر محمد می‌گوید

    ببخشید گوشیs6 من چند وقتیه که دکمه خروجش خود به خود عمل میکنه و داخل هر برنامه ای که میرم خارج میشه چیکار کنم؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      ممکنه مشکل سخت افزاری باشه. فکتوری ریست کنید مشخص میشه

      1. aida می‌گوید

        من این مشکلو دارم ریست کردم ولی درست نشد…چیکار باید بکنم؟؟؟؟؟؟

        1. علی ارغوان می‌گوید

          پس ممکنه سخت افزاری باشه. به نمایندگی تعمیر مجاز مراجعه کنید.

    2. alireza29 می‌گوید

      سلام گوشی منم همین مشکل رو داره چه طوری درست کنیم

  25. Farhang می‌گوید

    سلام ببخشید من یه ساله گوشی اس سیکس ادج دارم تازگیا وقتی دوربین گوشی بالا میاد خاموش میشه گوشی لطفا راهنمایی کنید _\/_

  26. هارای می‌گوید

    سلام.اس ۶ من یهو خطای شناسایی سیم کارت رو داده و هرکاری میکنیم درست نمیشع.تعمیراتی میگه از بیس باندش هست وبا۳۵۰ میتونیم درستش کنیم یکیشون هم میگه بهتره این هزینه رو نذارین چون احتمال اینکه گوشی بالا نیاد زیاده.حالا من چی کارکنم

  27. پویا می‌گوید

    هات اسپات گوشیم روشن نمیشه چیکار کنم

    1. حسین می‌گوید

      منم همین مشکلو دارم . لطفا راهنمایی کنید

  28. Ali می‌گوید

    خاموش وروشن شدن ناگهانی گوشی s6 edge

    1. سارا می‌گوید

      منم همین مشکل رو دارم اگر راه حل پیدا کردید ب منم بگید معمولا هم با باز کردن دوربین این اتفاق میوفته