حداقل مشخصات سخت‌افزاری مورد نیاز نسخه PC‌ بازی Fallout 4 تائید شد

مطمئنا با توجه به انتشار انواع و اقسام مطالب منتشر شده در خصوص بازی Fallout 4، علاقمندان این بازی بر روی رایانه‌های شخصی شدیدا پیگیر مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز برای اجرای این بازی زیبا هستند. از همین رو شرکت بتزدا در روز جاری مشخصات حداقلی و البته مشخصات پیشنهادی مورد نیاز برای اجرای این نسخه ویژه رایانه‌های شخصی از این بازی را منتشر کرده است.

1

حداقل مشخصات مورد نیاز برای اجرای این بازی، سیستمی مجهز به پردازنده Intel Core i5-2300 یا AMD Phenom II X4 945 با هشت گیگابایت رم و 30 گیگابایت فضای خالی بر روی دیسک سخت است. کارت گرافیک انویدیا GTX 550 Ti 2GB و یا AMD Radeon HD 7870 2GB نیز از دیگر موارد مورد نیاز برای اجرای بازی هستند. لازم به ذکر است که سیستم‌عامل مورد نیاز می‌تواند ویندوز 7، 8 و یا ویندوز 10 از نوع 64 بیتی باشد.

بتزدا همچنین لیست پیشنهادی خود برای اجرای روان و بدون دغدغه این بازی بر روی رایانه‌های شخصی را منتشر کرده است که شامل Intel Core i7- 4790 یا AMD FX-9590 به همراه هشت گیگابایت رم و 30 گیگابایت فضای خالی ذخیره‌سازی بر روی دیسک سخت است. کارت گرافیک انویدیا GTX 780 3GB و یا AMD Radeon R9 4GB نیز از دیگر مشخصه‌های موجود در کنار سیستم‌عامل‌های یادشده هستند.

لازم به ذکر است که Fallout 4 از تاریخ 19 آبان‌ماه در آمریکای شمالی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و کاربرانی که نسخه دیجیتالی این بازی را برای رایانه‌های شخصی دانلود کرده‌اند باید تا ساعت 12:01به وقت محلی در کلیه مناطق آمریکای شمالی منتظر بمانند تا این بازی برای آن‌ها قابل استفاده شود.

Ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. رامین می‌گوید

    من این بازی رو با سی پیو amd x2 250 < 8 گیگ رم با باس 1600 و گرافیک 6950 با اخرین رزولیشن در حال بازی هستم موفق باشید