اچ‌پی از Spectre x2 رونمایی کرد؛ رقیب نازک‌اندام سرفیس با صفحه‌کلیدی در جعبه!

همان‌طور که در جریان هستید مایکروسافت شب گذشته در کنار طیف وسیعی از محصولات ویندوزی جدید خود از نسل چهارم تبلت سرفیس نیز رونمایی کرد، با این حال به نظر می‌رسد سرفیس پرو 4 راه سختی را برای فروش بالا طی خواهد کرد زیرا اچ‌پی نیز محصول مشابهی با آن را با نام Spectre x2 رونمایی کرده است.

0

Spectre x2 با بدنه‌ای تمام فلزی از ظاهری بسیار جذاب و کاربر پسند بهره برده به طوری که تنها 8 میلی‌متر ضخامت و با احتساب کیبورد جانبی 840 گرم وزن دارد.

همچون سرفیس پرو 4 مایکروسافت، تبلت‌ تبدیل‌پذیر جدید اچ‌پی‌ نیز از پایه‌ای نگاه دارنده در قاب پشتی با زاویه مانور 150 درجه‌ای استفاده می‌کند که به کار گیری آن را در هر حالتی امکان‌پذیر می‌کند. هرچند Spectre x2 دارای استایلوس اختصاصی نبوده، با این حال کیبورد یکپارچه آلومینیومی آن که حدود 1.5 میلی‌متر ما بین کلیدهایی با نور پس‌زمینه و پد لمسی فاصله افتاده حدود  5 میلی‌متر ضخامت دارد؛ البته نمایشگر آن با قلم استایلوس Wacom به خوبی سازگاری دارد.

hp-spectre-x2-2

نکته قابل توجه دیگر کیبورد جانبی این محصول که همراه با آن به مشتریان عرضه خواهد شد، بهره‌مندی از اسپیکرهایی با فناوری Bang و Olufsen است که پس از اتصال جایگزین اسپیکرهای اصلی خواهند شد. بر این اساس Spectre x2 از صفحه‌نمایشی 12 اینچی با رزولوشن 1,920 در 1,080 پیکسل بهره برده و در سینه میزبان نسل ششم تراشه‌های سری Core M اینتل است.

hp-spectre-x2-3

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول می‌توان به 8 گیگابایت حافظه رم، 128، 256 و یا 512 گیگابایت حافظه SSD، پشتیبانی از درگاه یو‌اس‌بی_سی، امکان اتصال به شبکه LTE، دوربین سنجش عمق RealSense اینتل برای استفاده از قابلیت Windows Hello و باتری قدرتمندی که می‌توان انرژی دستگاه را تا 10 ساعت کار متوالی تأمین نماید اشاره کرد.

هرچند به گفته شرکت سازنده خریداران می‌توانند نسخه‌های قدرتمندتری از Spectre x2 را با تراشه i5 و یا i7 سفارش دهند، با این حال فروش نسخه پیشنهادی آن از ۱۷ آبان ماه با قیمت 800 دلاری آغاز خواهد شد.

gizmag

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.