all-in-one جدید اچ‌پی یک نمایشگر ۳۴ اینچی خمیده دارد

در چند وقت اخیر به کار گیری پنل‌های نمایشگر خمیده در محصولاتی همچون تلویزیون و یا گوشی‌های هوشمند رواج یافته، با این حال روز گذشته شرکت اچ‌پی که به عنوان دومین تولید کننده سیستم‌های رومیزی و یکپارچه در دنیا شناخته می‌شود از جدید all-in-one جدید خود با نمایشگر  ۳۴ اینچی خمیده رونمایی کرد.

0

نمایشگرهای منحنی وسعت دید بیشتری را برای کاربران فراهم می‌کنند، اما با قاطعیت می‌توان گفت شرکت‌های سازنده تا حالا توضیحات زیادی درباره قابلیت‌های منحصر به ‌فرد موجود در این پنل‌ها برای کاربران ارائه نکرده‌اند.

All-in-One جدید اچ‌پی از صفحه‌نمایشی 32 اینچی خمیده با رزولوشن 3,440 در 1,440 پیکسل بهره برده است. وسعت رنگ این نمایشگر 99 درصد از فضای رنگی sRGB را پوشش می‌دهد و تصاویر را نسبت تصویر 21:9 نمایش خواهد داد. از آنجا که این محصول در سینه میزبان نسل پنج تراشه‌های  i5 و i7 شرکت اینتل به همراه 8 یا 16 گیگابایت حافظه رم و کارت گرافیک انویدیا GTX 960A جی‌فورس است، از آن می‌توان برای کارهای گرافیکی نیز استفاده کرد.

از سایر مشخصات سخت‌افزاری all-in-one جدید اچ‌پی می‌توان به 2 ترابایت هارد HHD، حافظه 128 گیگابایتی SSD، دوربین سنجش عمیق RealSense اینتل برای استفاده از قابلیت Windows Heloo و بهره‌مندی پیش‌فرض از ویندوز 10 اشاره کرد.

hp-envy-all-in-one-3

هرچند شرکت سازنده اکثر تمرکز خود را بر روی ساخت یک نمایشگر باکیفیت قرار داده، با این حال این دستگاه برای ارائه خروجی صدای بهتر به اسپیکرهای Bang & Olufsen  نیز مجهز شده با این حال قابلیت انتقال تصویر از طریق درگاه HDMI در آن تعبیه شده است.

بر اساس گفته شرکت سازنده، این محصول قرار است از ماه آینده با قیمت 1800 دلاری راهی بازار شود، این در حالیست که نسخه 24 و 27 اینچی صفحه خمیده  آن نیز با قدرت گرفتن از کارت گرافیک AMD رادئون  R7 و R9 از اواخر ماه جاری به ترتیب با برچسب 1000 و 1200 دلاری عرضه می‌شود.

gizmag

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.