سونی نسخه آزمایشی اندروید 6 مارشملو را در گوشی اکسپریا 10 هزار کاربر خود امتحان می‌کند

سونی موبایل به ده هزار کاربر استفاده کننده از گوشی‌های هوشمند این شرکت امکان آزمایش اندروید 6.0 مارشملو را از طریق برنامه‌ای با نام Concept for Android خواهد داد. در صورتی که شما واجد شرایط زیر هستید باید سریعا اقدام کنید زیرا این طرح تنها برای افرادی که پیش از دیگران ثبت‌نام کنند قابل استفاده خواهد بود.

0

به‌منظور شرکت در این طرح کافی است برنامه Sony Concept for Android را دانلود و جزئیات را در آن ثبت کنید. این برنامه در حال حاضر برای کاربران اکسپریا زد 3 و زد 3 کامپکت و البته در کشورهایی خاص یعنی : دانمارک، استونی، فنلاند، آلمان، ایسلند، ایرلند، لیتوانی، لتونی، نروژ، سوئد و بریتانیا در دسترس قرارگرفته است. در صورت موفقیت در ثبت‌نام در این طرح، سونی اعلام کرده در چند هفته آتی هشداری برای شما ارسال خواهد شد.

حتی در صورتی که شما در کشورهای یادشده زندگی نمی‌کنید همچنان می‌توانید امیدوار باشید زیرا برنامه پیشین برای کلیه کشورهای خارج از طرح نیز ارائه شده بود. این در حالی است که طرح یادشده ابتدا در کشور سوئد و برای 500 کاربر عرضه شده بود. با این اوصاف روند کنونی را باید یک توسعه گسترده در مقایسه با نسخه اولیه به شمار آورد.Sony’s-Concept-for-Android-Marshmallow

در صورت موفقیت، شما قادر خواهید بود تا فیرمویروهای آزمایشی اندروید 6.0 مارشملو را بر روی دستگاه خود نصب کنید و نهایتا بازخوردهای خود را نیز در برنامه یادشده ثبت کنید. این فیرمویر به‌روزرسانی‌هایی را بر پایه بازخوردهای کاربران دریافت خواهد کرد و البته در آن بر روی مواردی از قبیل عملکرد باتری، کارایی سریع و روان، رابط کاربری جمع و جور و برنامه‌های سونی و تجربه کار با آن‌ها تمرکز شده است.

xperiablog

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.