فیس‌بوک اپلیکیشن‌های مسنجر و اینستاگرام را برای ویندوز 10 می‌سازد

مایکروسافت با عرضه ویندوز ۱۰ وعده و وعید‌های زیادی داده است و کاملاً‌ روشن است که قصد دارد توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری را به سمت ساخت اپلیکیشن‌هایی که بر روی کامپیوتر، تبلت و گوشی‌های همراه اجرا می‌شوند، سوق دهد، در این بین این غول نرم‌افزاری هم پیمان بزرگی را همچون فیس‌بوک در کنار خود می‌بیند.

0

در مراسم امروز مایکروسافت اعلام شد که فیس‌بوک در حال ساخت اپلیکیشن‌های مسنجر و اینستاگرام برای ویندوز ۱۰ است. مارک زاکربرگ، مرد شماره یک فیس‌بوک، اعلام کرد که کاربران ویندوز ۱۰ قادر خواهند بود تجربه تمام و کمالی از فیس‌بوک را بر روی این پلتفرم داشته باشند.

ناگفته نماندکه عرضه اپلیکیشن رسمی فیس‌بوک برای ویندوز ۱۰ خیلی هم دور از انتظار نبود، چرا که کاربران ویندوز ۸ قبلا به این اپلیکیشن دسترسی داشتند، اما نسخه آپدیت شده اینستاگرام خیلی وقت است که روانه ویندوز نشده است.

اپلیکیشن اینستاگرام برای ویندوز فون حدود ۲ سال پیش عرضه شد و جالب اینجاست که از آن زمان تاکنون دست نخورده باقی مانده و آپدیت درست و درمانی دریافت نکرده است.

اپلیکیشن اینستاگرام نسخه ویندوز فون هنوز قادر نیست فایل‌های ویدئویی را به صورت آپلود شده داشته باشد و برای این کار، کاربران مجبور هستند دست به دامان اپلیکیشن‌های جانبی شوند. به هر ترتیب باید گفت که آپدیت اپلیکیشن اینستاگرام برای ویندوز ۱۰ خبر بسیار خوشایندی است اما هنوز جای خالی اپلیکیشن‌های زیادی در این پلتفرم به چشم می‌خورد که امیدواریم رفته رفته شاهد آنها باشیم.

theverge.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.