مایکروسافت Display Dock را معرفی کرد؛ راهی برای تبدیل ویندوز 10 موبایل شما به یک پی‌سی!

در حاشیه رویداد معرفی لومیا 950 و البته نسخه بزرگ‌تر آن در قالب لومیا 950 ایکس ال، مایکروسافت از Display Dock نیز رونمایی کرد. این سخت‌افزار جانبی به‌شما امکان استفاده از یک صفحه‌کلید، موشواره و صفحه‌نمایش بزرگ‌تر را در کنار گوشی هوشمندتان خواهد داد.

0

این دستگاه که پیش از این از آن با عنوان Continuum Dock یاد می‌شد به‌گونه‌ای طراحی شده است تا دستگاه‌های بهره‌گیرنده از ویندوز 10 موبایل را به یک رایانه شخصی کامل تبدیل کند. بهره‌گیری از سه پورت یو‌اس‌بی شامل یو‌اس‌بی نوع C و دو پورت HDMI و Display Port شما را در بهره‌گیری هر چه بهتر از برنامه‌های اونیورسال ویندوز 10 کمک خواهد کرد.

اما در صورتی که بخواهید دیدی دقیق‌تر از قابلیت Continuum داشته باشید بدنیست بدانید که شباهت زیادی با آنچه در ویندوز 10 ویژه رایانه‌های شخصی مشاهده می‌کنید وجود دارد اما نوار وظیفه، بهینه‌سازی شده و یک قسمت ویژه نمایش سیگنال در بالا در کنار اطلاعات باتری و زمان قرارگرفته است. مایکروسافت در این رویداد ویندوز Hello را در نسخه نمایشی بر روی یک گوشی لومیا به نمایش گذاشت. اگرچه این تجربه را نمی‌توان کاملا مشابه با تجربه استفاده از یک رایانه شخصی دانست اما بهترین بهره‌گیری ممکن از برنامه‌های اونیورسال ایجاد شده است.

Theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.