نسخه اولیه هدست هولو لنز در کنار کیت توسعه دهنده آن اوایل سال آینده عرضه خواهد شد

هرچند ردموندی‌ها اردیبهشت‌ماه به صورت رسمی از هدست واقعیت مجازی هولولنز رونمایی کرده‌اند، با این حال به نظر می‌رسد نسخه توسعه‌دهندگان آن تا پیش از اوایل سال جاری نیز به دست علاقه‌مندان به آن نخواهد رسید.

0

به گفته مایکروسافت، قابلیت‌های هولولنز محدودیت نداشته و با بهره‌گیری از آن قادر خواهید بود دنیای مجازی را به واقعیت تبدیل کنید. هرچند برقراری ارتباط این محصول با کنسول بازی ایکس‌باکس می‌تواند انقلابی در صنعت گیم ایجاد کند، با این حال هولولنز هم‌اکنون در عرصه‌های دیگری نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

بر اساس اطلاعاتی که لحظاتی پیش از مراسمی که ردموندی ها به منظور معرفی محصولات جدید ویندوز خود برپا کرده‌اند منتشر شد، هدست هولولنز در کنار کیت توسعه‌دهنده آن اوایل سال آینده به دست علاقه‌مندان خواهد رسید. البته نکته قابل‌تأمل آن برچسب 3000 دلاری هولولنز بوده که بدون شک به مذاق بسیاری خوش نخواهد آمد.

هرچند هم‌اکنون اپلیکیشن‌های محدودی قابلیت اجرا بر روی این گجت را دارا می‌باشند، با این حال سازمان‌هایی همچون ناسا نسخه‌های اولیه آن را تهیه و در حال استفاده از آن هستند.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.