ادوبی با اپلیکیشن Photoshop Fix بهترین قابلیت فتوشاپ را به‌طور رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد

شرکت ادوبی روز گذشته اپلیکیشنی تحت عنوان Photoshop Fix را برای آن دسته از افرادی که صرفاً قصد ویرایش عکس بر روی گوشی‌های هوشمند و تبلت دارند را منتشر کرد.

3

fix33امروزه در بین علاقه‌مندان به کارهای گرافیکی کمتر کسی یافت می‌شود که حداقل یک‌بار از نرم‌افزار مشهور فتوشاپ بر روی سیستم‌های رومیزی استفاده نکرده باشد، این در حالیست که نسخه موبایلی این برنامه آن‌طور که باید و شاید به دلیل پولی بودن قسمتی از آن مورد توجه قرار نگرفته؛ از این حیث شرکت سازنده برای آن دسته از افرادی که تنها به 10 درصد از ابزارهای ویرایش عکس فتوشاپ نیاز دارند برنامه‌ای را با نام Photoshop Fix توسعه داده که استفاده از تمامی امکانات آن هیچ هزینه‌ای در پی نخواهد داشت.
همان‌گونه که گفته شد، Photoshop Fix برای آن دسته از افرادیست که تنها از برخی ابزارهای فتوشاپ استفاده کرده و قصد ندارند حدود 1000 دلار بابت آن‌ها هزینه کنند. البته فتوشاپ فیکس قابلیت‌های به مراتب کمتری را نسبت به نسخه اصلی در اختیار کاربر قرار داده به طوری که در بررسی‌های به عمل آمده از این برنامه صرفاً می‌توان در روتوش عکس و یا حذف اشیا مورد نظر در تصویر  استفاده کرد.

شما با این برنامه می‌توانید میزان کنتراست و غلظت رنگ تصویر را تنظیم کرده، میزان نور تابیده شده به یک نقطه تنظیم کرده و یا شی مزاحمی را در کنار روتوش خودکار چهره از کادر اصلی حذف نمایید. قابلیت اختصاصی دیگر تعبیه شده در  Photoshop Fix شناسایی خودکار اعضای چهره است که به کاربران اجاره تغییر سایر هر یک از آن‌ها را می‌دهد.

fix22

این قابلیت برای آن دسته از افرادی که به گرفتن تصاویر سلفی علاقه دارند بسیار مناسب است زیرا تنها ظرف چند دقیقه می‌توانند یک ویرایش حرفه‌ای بر روی تصاویر خود اعمال کنند. لازم به ذکر است که  Photoshop Fix هم اکنون تنها برای دستگاه‌های مبتنی بر iOS توسعه یافته با این حال شرکت سازنده وعده عرضه نسخه اندرویدی آن را تا پایان سال جاری داده است. البته این نکته را نیز از یاد نبرید که راه‌اندازی اولیه این اپلیکیشن، مستلزم واردکردن مشخصات اکانت  Creative Cloud است که ساخت آن نیز هیچ هزینه‌ای در پی نخواهد داشت.

Photoshop Fix

Download-from-app-store

theverge

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. milad می‌گوید

    سلام ببخشید من این نرم افزار نصبکردم یه فیلم اموزشی میاد بعد دیگه نمیتونم عکسامو فتوشاپ کنم

  2. هدیه می‌گوید

    خلاصه چی شد ما متوجه نشدیم این برنامه ایا برای اندروی هم الان هست ؟؟؟از کجا باید دان کنیم؟؟؟؟اگه برای اندرووووووید.

    1. محسن صحافی می‌گوید

      “Photoshop Fix هم اکنون تنها برای دستگاه‌های مبتنی بر iOS توسعه یافته با این حال شرکت سازنده وعده عرضه نسخه اندرویدی آن را تا پایان سال جاری داده است. “
      از این واضح‌تر؟