تماشا کنید: مشکل گرم شدن بیش از حد در اکسپریا Z5 کامپکت سونی

بارها و بارها شاهد انتشار گزارشاتی در خصوص مشکلات ایجاد شده در اثر گرم‌شدن تراشه اسنپ‌دارگون 810 بر روی دستگاه‌های هوشمند موجود در بازار بوده‌ایم. این تراشه پیش از این با مشکل گرم شدن خود، کاربران زیادی را به دردسر انداخته بود.

1

اکسپریا زد 3 پلاس و اچ‌تی‌سی وان ام 9 دو دستگاه هوشمندی هستند که کاربران زیادی با استفاده از آن‌ها در خصوص این مشکل ابراز نارضایتی کرده بودند. با این تفاسیر سونی در پرچمداران جدید خود از خانواده اکسپریا زد 5 سعی کرده با استفاده از ترفندهایی مانند استفاده از لوله‌های دوگانه و خمیر ویژه‌ای که بر روی تراشه قرار گرفته از شدت این مشکل بکاهد اما ویدئوی جدیدی که امروز منتشر شده نشان از آن دارد که مشکل گرم‌شدن همچنان پابرجاست.

مسئله اساسی آن است که زمان زیادی از کار کردن با اکسپریا زد 5 کامپکت موجود در ویدئو نگذشته که این دستگاه داغ شده و از حالت پایدار خارج می‌شود. با توجه به اینکه از تراشه‌ای مشابه در سه عضو جدید خانواده اکسپریا زد 5 استفاده شده، این احتمال وجود دارد که مشکلاتی مشابه را در اکسپریا زد 5 و اکسپریا زد 5 پرمیوم نیز مشاهده کنیم. آن‌طور که در ویدئو مشاهده می‌شود، بر اثر مشکلات ایجاد شده در نتیجه گرم‌شدن بیش از حد دستگاه، ورودی‌های لمسی ثبت نشده و عملکرد گوشی با وقفه‌هایی همراه شده است.

 

با این اوصاف، آنچه در این ویدئو مشاهده می‌شود به هیچ عنوان موید مشکل گرم شدن در اکسپریا زد 5 کامپکت نبوده و این تنها ادعایی است که سایت منبع عنوان کرده است. باید منتظر ماند و دید شرکت سونی چه عکس‌العملی نسبت به انتشار این ویدئو خواهد داشت.

Softpedia

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. احمد معماریان می‌گوید

    با سلام
    منم با همین مشکل مواجهم تا اونجا که از خرید زد 5 پشیمون شدم
    در اندک زمانی که با اینترنت کار میکنم و یا فیلم ها و عکسهای خانوادگی رو میبینم داغ میکنه جوری که رو پوست صورت نمیتونی نگهش داری متاسفانه!!!!!!!