مایکروسافت در حال کار بر روی یک گوشی میان رده دیگر با بدنه فلزی است

مایکروسافت مدت زیادی است که هواداران دو آتشه گوشی‌های لومیا را چشم انتظار نگه داشته و محصول جدیدی آن‌طور که باید و شاید روانه بازار نکرده اما از قرار معلوم صبر این هواداران دیری نخواهد پایید و تا دو روز دیگر طی مراسمی احتمال می‌رود از یکی دو گوشی ویندوزی پرچمدار و گوشی‌های میان رده رونمایی کند.

0

گفته می‌شود که لومیا 950 و لومیا 950XL محصولات تراز اولی هستند که مایکروسافت برای رونمایی در مراسم خود در آستین دارد. در کنار این محصولات پرچمدار، گفته می‌شود مایکروسافت گوشی میان رده دیگری با مدل لومیا ۵۵۰ نیز روانه بازار خواهد کرد تا طرفداران لومیایی خود را شگفت‌زده کند. در این بین زمزمه‌هایی از گوشی لومیایی دیگری نیز به گوش می‌رسد.
بنا به گفته منابع مطلع، این غول نرم‌افزاری در حال کار بر روی گوشی دیگری است که از سخت افزار زیاد قوی بهره نمی‌برد، احتمال می‌رود این گوشی پس از معرفی لومیاهای ۹۵۰ و ۵۵۰ روانه بازار شود. جالب اینجاست که انتظار می‌رود این گوشی از قاب فلزی شبیه آنچه در لومیا ۹۳۰ دیده‌ایم بهره گیرد. از لحاظ سخت‌افزاری هم ‌همان‌گونه که اشاره شد با رقیبی سرسخت‌ طرف نیستیم و پیش بینی می‌شود محصولی در قد و قواره لومیا ۸۳۰ باشد.
ساتیا نادلا،‌مرد شماره یک مایکروسافت، پیش از این به تمرکز این شرکت بر روی تولید محصولاتی برای تجار و کسبه بازار اشاره کرده بود و منابع مطلع مدعی هستند این گوشی فلزی لومیایی جدید ممکن است به منظور پاسخ به نیاز بازار در سری گوشی‌های تجاری قرار بگیرد.
سخت‌افزار به کار رفته در این گوشی هنوز مشخص نشده اما به راحتی می‌توان حدس زد که با گوشی میان‌رده طرف خواهیم بود. ناگفته نماند که مایکروسافت سیاست‌های یک بام و دو هوای زیادی دارد و ممکن است این گمانه‌‌زنی‌ها درست از آب در نیاید. به هر ترتیب باید گفت هنوز زمان لازم است تا علاقه‌مندان جانشین لومیا ۸۳۰ چشمشان به این گوشی روشن شود.

wmpoweruser.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.