این گوشی‌های موتورولا به اندروید 6 مارشملو آپدیت خواهند شد

شرکت موتورلا به‌طور رسمی نام گوشی‌هایی که از این شرکت به بازار عرضه‌شده‌اند و به‌روزرسانی اندروید 6.0 مارشملو را دریافت خواهند کرد، منتشر کرد. این لیست اگرچه کوتاه نیست اما مواردی درخور توجه دارد.

0

این لیست به‌طور کامل برپایه سیاست‌های جاری موتورولا تنظیم شده است و احتمال حذف و یا اضافه‌شدن دستگاه‌ها وجود دارد. این در حالی است که مشخص نشده چه گوشی‌هایی پیش از دیگران این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد. از حذفیات قابل توجه نیز می‌توان به نسخه‌های اپراتوری موتو ایکس 2014، هر نسخه‌ای از Moto E، موتو ایکس 2013 و البته موتوجی 2013 اشاره کرد.motorla android 6

موتورولا همچنین اعلام کرده که Moto Assist، Migrate و Connect به تدریج حذف خواهند شد. به‌طور واضح‌تر قابلیت Assist از تمامی بیلدهای اندروید مارشملو موتورولا حذف خواهد شد و Migrate و Connect نیز در دستگاه‌های جدید به‌تدریج حضور نخواهند داشت.

androidpolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.