قیمت و تاریخ عرضه گوشی هوشمند LG V10

درست یک هفته پس از معرفی رسمی جی 4 توسط ال‌جی، مدیرعامل این شرکت وعده گوشی هوشمند فوق‌العاده‌ای با قابلیت‌های منحصربه‌فرد را داده بود؛ حال به نظر می‌رسد LG V10 که شب گذشته در نیویورک از آن رونمایی شد همان پدیده ایست که Bon-Joon Koo از آن سخن به میان آورده بود .

2

ما در مطالبی جداگانه به اکثر قابلیت‌های گوشی هوشمند LG V10 پرداخته‌ایم با این حال محض یادآوری بد نیست بدانید که پرچم‌دار جدید ال‌جی از دو صفحه‌نمایش با کیفیت‌های مختلف که هریک وظیفه خاصی را بر عهده دارند، به همراه دو سنسور سلفی که قابلیت تصویربرداری به صورت 120 درجه را به ارمغان می‌آورد مجهز شده است.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول می‌توان به تراشه شش هسته‌ای اسنپ‌دراگون 808، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دائمی و دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی مجهز به فوکوس خودکار لیزری و اشاره کرد.

شرکت سازنده اعلام کرده که گوشی هوشمند LG V10 به صورت رسمی از تاریخ ۱۷ آبان ماه راهی کره خواهد شد، این در حالیست که از انتهای آن ماه نیز عرضه نسخه نهایی آغاز می‌شود.

انتظار می‌رود پرچم‌دار جدید ال‌جی تنها تحت قرارداد اپراتورهای تی‌_اند_تی، وریزون و تی موبایل در ایالات‌متحده با قیمتی نزدیک به 600 دلار (کمی بیشتر) فروخته شود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Al!R3ZA می‌گوید

    آقا اطلاعات غلط ندید.
    وی 10 فضای داخلیش 64 گیگابایت به صورت پیش فرض هست. 16 و 32 کجا بود!!

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      ممنون اصلاح شد.
      در مطلب معرفی گوشی البته درست ذکر شده و مطمئنا قصد و غرضی در کار نست که بخواهیم اطلاعات غلط در اختیار کاربر بگذاریم!