صفحه نمایش دوم در گوشی هوشمند LG V10 چه استفاده‌هایی دارد؟

شب گذشته شرکت ال‌جی از گوشی هوشمند جدید خود با نام LG V10  رونمایی کرد که اصلی‌ترین قابلیت آن، بهره‌مندی از دو صفحه‌نمایش در آن واحد است.

0

بر این اساس LG V10 از پنل اصلی 5.7 اینچی با رزولوشن QHD از نوع IPS بهره می‌برد، این در حالیست نمایشگر بالایی 2.1 اینچی با رزولوشن 160 در 1040 پیکسل که چگالی تصویر 513 پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می‌آورد در تمامی اوقات و بدون تأثیر گذاشتن بر روی عمر شارژ باطری، به عنوان یک قابلیت منحصر به فرد فعال است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت سازنده، صفحه‌نمایش دوم این گوشی وظیفه نمایش میانبرهای مربوط به برنامه‌های خاص و پرکاربرد را در کنار اطلاعات اساسی همچون زمان، تاریخ، وضعیت آب‌وهوا بر عهده داشته و پنل اصلی نیز تصاویر با کیفیت‌تر از جمله فایل‌های ویدئو را نمایش خواهد داد. به زبان ساده‌تر هنگامی که نمایشگر اولیه در حال پخش ویدئو یا اجرای اپلیکیشنی می‌باشد، پنل دومی بدون قطع برنامه یا فایل مورد نظر اعلانیه را نمایش خواهد داد.

از جمله مشخصات سخت‌افزاری بارز  گوشی هوشمند LG V10 می‌توان به تراشه شش هسته‌ای اسنپ‌دراگون 808، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، سنسور دوربین اصلی 16 مگا پیکسلی با گشودگی لنز f/1.8 و باتری 3,000 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.