بنیانگذار وان‌پلاس به سامسونگ: اجازه بدهید در شرکت شما کارآموزی کنم!

با عرضه گوشی‌هایی با توانایی مناسب و البته قیمت پایین در کنار استراتژی منحصر به فرد، وان‌پلاس توانسته در مدت ‌زمانی اندک در بازار گوشی‌های هوشمند برای خود نامی دست و پا کند.

0

با این وجود سیستم دعوتنامه‌ای برای فروش دستگاه‌های هوشمند این شرکت کمی عجیب بوده و همین مسئله باعث شده فروش دستگاه‌ وان‌پلاس 2 آنچنان که باید و شاید بر وفق مراد مسئولان این شرکت نباشد. شاید همین امر دلیلی بوده تا Carl Pei موسس این شرکت در اقدامی عجیب و بی‌پروا خواستار حضور به‌صورت کارآموز در شرکت سامسونگ شود تا شاید بتواند نکته‌های جدیدی از تجارت گوشی‌های هوشمند بیاموزد.

در پستی که وی در وبلاگش منتشر کرده اینچنین عنوان شده است:

سامسونگ در حدود 77 سال پیش تاسیس شد. اداره شرکتی با این وسعت که محدوده وسیع و متنوعی از محصولات را روانه بازار می‌کند قابل تحسین است. این شرکت موفق شده صدها میلیون گوشی‌ هوشمند را از طریق کانال‌های مختلف فروش در سراسر جهان عرضه کند. شاید نتوانید به این روند کمک کنید اما می‌توانید عملکرد آن‌ها را تحسین کنید.

وی همچنین با اشاره به عملکرد پایین‌تر از سطح عالی سامسونگ در چند سه‌ماهه اخیر اعلام کرده می‌تواند اطلاعات و نکته‌هایی را که در شرکت وان‌پلاس و به ویژه در برخورد با انجمن‌های مختلف فراگرفته در اختیار این شرکت قراردهد. وی طرحی دو طرفه را ارائه کرده تا بتواند به عنوان یک کارآموز در شرکت سامسونگ حاضر شود و از سوی دیگر وان‌پلاس نیز پذیرای مدیران سامسونگ باشدتا اطلاعات موجود در خصوص نحوه عملکرد یک استارت‌آپ را در اختیار این مقامات قراردهد.

با این اوصاف هنوز هیچ پاسخ رسمی در این خصوص از سوی مسئولان سامسونگ به این درخواست منتشر نشده است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.