نکسوس 6P از آخرین نسل صفحه نمایش AMOLED سامسونگ بهره می‌برد

گوگل سه شبه شب در سالنی کوچک در سانفرانسیسکو امریکا از نسل جدید سری نکسوس با دو گوشی 5X و 6P رونمایی کرد.

0

هرچند به عقیده بسیاری بهره‌مندی از 4 گیگابایت حافظه رم در 6P می‌توانست این محصول را به یکی از سردمداران اندرویدی بازار تبدیل کند، با این حال گوگل نه تنها از آخرین نسل AMOLED های ساخت سامسونگ در این محصول استفاده کرده بلکه تیم توسعه نکسوس هم مدت زمان زیادی روی بهینه کردن این پنل کار کرده‌اند.

این مطلب روز گذشته در جلسه پرسش پاسخ شکل گرفته از طریق  Reddit با تیم توسعه‌دهنده نکسوس های جدید مطرح شد. به گفته مدیر ارشد  گوگل هیروشی لاکمیر، این شرکت برخلاف تصور بسیاری به جای پنل های ساخت ال‌جی، از آخرین نسل صفحه‌نمایش AMOLED WQHD سامسونگ با کمی بهینه‌سازی بیشتر در نکسوس 6P استفاده کرده است.

یکی از نکاتی که برای ما بسیار اهمیت داشت، دقت و کیفیت صفحه‌نمایش پرچم‌دار 6P است. ما دقت بسیار سخت گیرانه ای داشتیم برای کنترل درجه حرارت نقطه سفید، واریانس منطقه دلتا، دقت رنگ و غیره. برای اینکه پنل WQHD AMOLED نکسوس 6P بهترین کیفیت را ارائه کند، ما مجبور بودیم بالاترین حد فنّاوری پنل‌ها را به کار گیریم

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.