گوشی میان‌رده وان پلاس ایکس با اسنپ‌دراگون 801 احتمالا در یک ماه آینده معرفی می‌شود

در حالی که وان‌پلاس 2 مراحل عرضه به بازار را به کندی سپری می‌کند، شرکت سازنده این محصول یعنی وان‌پلاس در حال آماده‌سازی گوشی هوشمند جدید خود است.

1

گوشی هوشمند جدید که وان‌پلاس ایکس یا هر آنچه ممکن است نام خواهد گرفت از پردازنده اسنپ دراگون 801 بهره‌مند خواهد شد که در واقع همان پردازنده چهار هسته‌ای 32 بیتی است که وان‌پلاس سال گذشته از آن بهره برده بود. به‌نظر می‌رسد این دستگاه هوشمند با بهره‌مندی از این ترکیب در کنار صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی در بازار میان‌رده‌ها قرار خواهدگرفت.

از سوی دیگر تصاویر غیر رسمی، خبر از تغییرات جدید در طراحی این دستگاه هوشمند می‌دهند. این در حالی است که طراحی وان پلاس 2 از نظر بسیاری از کاربران آنچنان که باید و شاید زیبا و چشم‌نواز نبود.

بهره‌مندی از ترکیب دوربین دوقلو، فلش دوگانه ال‌ای‌دی و اسکنر تشخیص اثرانگشت از جمله مشخصات این دستگاه هوشمند است. قیمت احتمالی برای این محصول، 250 دلار اعلام شده است. اگرچه هنوز منابع معتبر این موضوع را تایید نکرده‌اند اما به‌نظر می‌رسد این دستگاه هوشمند تا یک ماه آتی معرفی و روانه بازار شود.

slashgear

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. علي می‌گوید

    پردازنده G3 که بهترین گوشی آندرویدی سال قبل بوده اسنپ‌دراگون 801 هست .
    اونوقت چطور یه برند نامعتبر با این پردازنده ادعای ساخت یه میان رده رو داره ؟