اپل آپدیت iOS 9.0.2 را تنها یک هفته پس از عرضه iOS 9.0.1 عرضه کرد

شرکت اپل فرایند عرضه iOS 9.0.2 را دقیقا یک هفته پس از انتشار iOS 9.0.1 آغاز کرده است.

1

لیست تغییرات شامل برطرف شدن مشکل تنظیماتی است که ارتباط مستقیم با فعال و یا غیرفعال‌سازی استفاده داده‌های همراه بر روی گوشی دارد. برخی کاربران نیز مشکلاتی در فعال‌سازی برنامه iMessage داشته‌اند که اکنون این به‌روزرسانی مشکل یادشده را نیز مرتفع کرده است.

مشکل موجود در توقف فرایند ایجاد پشتیبان دستی در iCloud و مشکل موجود در چرخش صفحه‌نمایش در هنگام دریافت هشدارها نیز مرتفع شده‌اند و پایداری پادکست نیز بهبود یافته است. از آن‌جایی که این به روز رسانی به‌صورت OTA عرضه می‌شود ممکن است در حال حاضر بر روی گوشی شما نیز در دسترس قرارگرفته باشد.iOS 9.0.2

این به‌روزرسانی 62.1 مگابایت حجم داشته که در مقایسه با حجم 34.1 مگابایتی iOS 9.0.1 کمی بیشتر است. با این اوصاف پیشنهاد می‌گردد از اتصال قابل اطمینان وای‌فای به‌منظور دریافت و نصب این به‌روزرسانی استفاده کنید و پیش از آن شارژ باتری گوشی خود را نیز حداقل تا 50 درصد انجام دهید.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مجید می‌گوید

    با سلام و خسته نباشید

    گوشی من اپل ۶ هستش

    وقتی که از داخل خودش گوشی میزنم که نسخه ios را به ۹/۲ به روز کنم این پیغام خطا را میده

    unable to check for update
    an error occurred while cheking for a software update

    مشکل از کجاس؟؟

    لطفآ کمک کنید