به‌زودی قادر به استفاده از تصاویر متحرک GIF به‌عنوان تصویر پروفایل فیس‌بوک خود خواهید بود

شبکه اجتماعی بزرگ و محبوب فیس‌بوک، برای تصاویر پروفایل کاربران یک ویژگی جدید در نظر گرفته است. از این پس کاربران موبایل این شبکه اجتماعی قادر خواهند تا به‌جای تصاویر کسل‌کننده، از یک تصویر متحرک 7 ثانیه شخصی برای تصویر پروفایل خود استفاده کنند.

1

این ویژگی جدید درست شبیه زمانی است که سایت MySpace به کاربران خود اجازه داد تا تصاویر زمینه پروفایل خود را با تصاویر متحرک پرزرق‌وبرق جایگزین کنند.

این ویژگی جدید فیس‌بوک در حالی که جذاب و جالب است، می‌تواند آزاردهنده هم باشد و حتی باعث بلاک شدن تعدادی از کاربران هم شود. در این میان کاربران خلاقی هم وجود خواهند داشت که از این ویژگی نهایت استفاده را برده و تصاویر خلاقانه‌ای برای پروفایل خود خلق کنند.

1453804069921855146

در حال حاضر این قابلیت تنها برای موبایل اعمال شده و تعدادی از کاربران انگلیس و کالیفرنیا در حال آزمودن آن هستند که برای سایر کاربران در آینده نزدیک اعمال خواهد شد. فعلاً تصاویر ثابت پروفایل سرجای خود بوده و کما فی السابق برای سایر پلتفرم‌های غیر موبایل نمایش داده می‌شود. می‌توانید از همین حالا دست به‌کار شده و تصویر 7 ثانیه‌ای خود را بسازید. این تصویر می‌تواند صدا داشته و یا بی‌صدا باشد.

gizmodo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Mohammad reza می‌گوید

    چرا مادرایران نمیتونیم فیسبوک رو در صفحه اصلی گوشی سریع مرور وچت دوستان خودمان روپیدا کنیم الان یه جوری شده ماتوایران حتما باید از فیلتر شکن اپرا استفاده کنیم لطفا چرااینوری شده کمک کنیدا مرسی ازبرنامه خوب شما