مایکروسافت به‌طور تصادفی مشخصات و تصاویر لومیا 950 و لومیا 950XL را در فروشگاه آنلاین خود منتشر کرد

مایکروسافت به‌صورت تصادفی دو پرچم‌دار جدید خود، لومیا 950 و 950 XL را که هنوز به‌صورت رسمی رونمایی نشده‌اند، در لیست محصولات فروشگاه آنلاین خود قرار داد.

0

مشخصات قید شده برای این دو ویندوزفون، آنچه‌ را که پیش از این در قالب شایعات متعدد منتشر شده بود، تأیید می‌کند. بر اساس مشخصات ارائه شده مایکروسافت، لومیا 950 از یک صفحه‌نمایش 5.2 اینچی، دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی برخوردار خواهد بود. از سوی دیگر لومیا 950XL از یک صفحه‌نمایش 5.7 اینچی به همراه همان دوربین و فضای ذخیره‌سازی برادر کوچک‌ترش بهره‌ می‌برد.

lumia950microsoftstore

انتظار می‌رود اهالی ردموند از این دو پرچم‌دار خود، هفته آینده طی برگزاری یک مراسم مخصوص ویندوز 10، در نیوریوک رونمایی کنند. تصاویر و مشخصاتی که قبلاً از این دو دستگاه لو رفته بود، حکایت از این داشتند که این دستگاه‌ها از ویژگی جدیدی موسوم به Continumm برخوردار خواهند بود که بر اساس آن می‌توان گوشی را به یک رایانه شخصی تبدیل کرد.

همچنین قابلیت دیگری با نام “Windows Hello” در آن‌ها تعبیه شده که کاربر را قادر می‌سازد با چهره خود قفل گوشی را باز کند. گفته شده لومیا 950XL از قلم Surface پشتیبانی کرده و برای یک کاور هوشمند یا همان اسمارت کاور مخصوص با برش دایره‌ای ارائه خواهد شد که دسترسی به اعلانات و هشدارها از طریق آن آسان خواهد بود. احتمالاً هر دو دستگاه مجهز به درگاه یو‌اس‌بی Type-C بوده و شارژ بی‌سیم Qi را پشتیبانی کنند.

می‌توان گفت برای شرکت بزرگی چون مایکروسافت، کمی خجالت‌آور است که به‌دست خود پیش از رونمایی محصولاتش، آن‌ها را لو داده و مشخصاتشان را فاش کند. رویداد ویندوز 10 مایکروسافت 14 مهرماه برگزار خواهد شد که می‌توانید پوشش خبری آن را در فارنت دنبال کنید.

 

theverge

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.