نسخه ویژه نکسوس 6P با رنگ طلایی تنها در ژاپن عرضه خواهد شد

امروزه دیگر نسخه طلایی‌رنگ گوشی‌های جدید به مسئله‌ای روتین تبدیل شده که تقریباً با رونمایی هر شرکتی از پرچم‌داران جدیدش، کاربران آن برند نیز منتشر عرضه نسخه‌ای طلایی‌رنگ از آن هستند؛ اما ظاهراً این امر برای آخرین پرچم‌دار گوگل صدق نمی‌کند، مگر اینکه ساکن کشور ژاپن باشید!

0

نسخه طلایی‌رنگ نکسوس 6P یک نسخه خاص و ویژه به شمار رفته و تنها از طریق گوگل استور ژاپن به‌فروش خواهد رسید و این بدان معناست که سایر کشورها از این نسخه بی‌بهره خواهند بود.

از لیست موجود در این لینک می‌توان نسخه طراحی شده مخصوص منطقه جغرافیایی خود را مشاهده کرد. فعلاً نسخه طلایی‌رنگ هم در دسترس کاربران ژاپنی قرار نگرفته، اما آنان با ورود به این صفحه می‌توانند در لیست انتظار برای خرید آن ثبت‌نام نمایند. با آی‌پی هر کشور دیگری که غیر از ژاپن به این صفحه مراجعه کنید، با پیغام ” این محصول در کشور شما در دسترس نیست” مواجه خواهید شد.

nexus 6p gold in japan

شایان ذکر است، نکسوس 6P مخصوص ژاپن تنها از لحاظ رنگ تفاوت دارد و سایر مشخصات آن با نکسوس عرضه‌شده در سایر کشورها یکسان خواهد بود. جزئیات قیمتی این نکسوس جدید، هنوز در دسترس نیست. (تنها لیست انتظار برای کاربران ژاپنی در دسترس است)

قیمت پایه برای این گوشی‌هوشمند چیزی در حدود 500 دلار اعلام شده است؛ اما ممکن است نسخه ویژه آن کمی گران‌تر باشد.

androidpolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.