گوگل محدودیت اندازه فایل‌های نصبی APK را به 100 مگابایت افزایش داد

گوگل برای دومین  طی چند سال گذشته محدودیت حجم فایل‌های قرار داده شده توسط توسعه‌دهندگان بر روی فروشگاه نرم‌افزاری گوگل پلی را افزایش داد.

0

بر اساس اعلام رسمی شرکت گوگل، توسعه‌دهندگانی که تا پیش از این ملزم به آپلود فایل‌هایی حداکثر تا حجم 50 مگابایت بر روی گوگل پلی بودند، از امروز قادر خواهند بود در صورت نیاز  فایل‌های نصبی APK با حجم حداکثر 100 مگابایت را هم قرار دهند.

البته این اقدام گوگل در زمانی که گوشی‌های هوشمند به 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی تجهیز می‌شود دو از انتظار نبود، با این حال اگر برنامه‌نویسی اپلیکیشن یا بازی‌ای طراحی کرده که حجم فایل نصبی APK آن از مقدار مجاز 100 مگابایت نیز بیشتر شود ملزم است محتویات اضافی را در بسته‌های دیتا برای کاربران ارسال کند.

بدین ترتیب در هنگام دریافت فایل نصبی APK با حداکثر حجم 100 مگابایت و دیتای آن کاربران با یک اخطار مبنی بر به خطر افتادن دیتای همراه مواجه خواهند شد که در صورت تمایل می‌تواند از طریق شبکه وای‌فا این روند ادامه پیدا کند.

droidgamers

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.