رونمایی گوگل از Chromcast Audio، حالا می‌توانید اسپیکرهای قدیمی خود را سودمند‌تر کنید

مانتین ویوها لحظاتی پیش در کنار معرفی نسل جدید کروم کست از قابلیتی به نام Chromcast Audio نیز رونمایی کرده اند که می تواند اسپیکرهای قدیمی شما را هم به ابزاری دیجیتال تبدیل کند.

0

بر اساس اطلاعات منتشر شده از مراسمی که هم‌اکنون گوگل در سانفرانسیسکو در حال برگزار کردن آن است، Chromcast Audio گجت جدیدیست که می‌تواند استریم موسیقی را  از طریق  اسپیکرهای قدیمی نیز امکان‌پذیر کند.

این قطعه پس از اتصال به بلندگو، گوشی هوشمند، لپ‌تاپ یا تبلت تحت شبکه قرار گرفته شما از طریق وای‌فا را شناسایی کرده و پلی برای استریم موسیقی از سرویس‌هایی همچون گوگل پلی و Spotify پلی لیست یا سایر اپلیکیشن های ارائه دهنده این قابلیت برقرار می‌کند.

البته کاربران از  Chromcast Audio همچنین می‌توانند به عنوان ابزاری در جهت گوش کردن به کتاب‌های صوتی یا پادکست‌های مورد علاقه خود نیز استفاده کنند. به گفته شرکت سازنده، این قطعه که به در آن واحد از چند اتاق قابل کنترل است از اواخر سال جاری راهی بازار می‌شود با این حال از هم‌اکنون با قیمت 35 دلاری قابل پیش‌خرید است.

technobuffalo

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.