طرح ویژه گوگل برای کاهش هزینه‌ خانواده‌های استفاده کننده از برنامه Google Play Music

گوگل‌پلی موزیک شاید محبوب‌ترین برنامه پخش آهنگ در جهان نباشد اما باید اعتراف کرد این سرویس رقابت خوبی با اسپاتیفای و اپل موزیک ایجاد کرده است.

0

برنامه ویژه در نظر گرفته شده برای خانواده‌های استفاده کننده از این سرویس نیز قرار بود این برنامه را به رقیبی جدی‌تر تبدیل کند اما مشکلات موجود باعث شد گوگل در رویداد برگزارشده در روز جاری، تغییراتی در سیاست خود در این زمینه بدهد.

شرکت گوگل امروز خبر از طرح‌های جدیدی برای خانواده‌ها داد که به جای استفاده از روش تخفیف 5 دلاری به ازای هر عضو اضافه شده در سرویسی مانند اسپاتیفای حالا امکان اضافه‌‌کردن اعضای اضافه با پرداخت 14.99 دلار فراهم شود. همانند سرویس اپل موزیک، حالا گوگل نیز امکان اضافه کردن تا 6 عضو خانواده را به شما خواهد داد. با این اوصاف کاربران این امکان را خواهند داشت تا از لیست‌های پخش و اطلاعات خود بهره ببرند و هیچ تداخلی نیز در اطلاعات به اشتراک گذاشته با دیگر اعضای خانواده به وجود نیاید.

pocketnow

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.