درز تصاویر بیشتر از اچ‌تی‌سی وان A9 پیش از رونمایی رسمی!

در حالی که دوستداران اخبار حوضه فناوری اغلب منتظر رونمایی از پرچم‌داران جدید سری نکسوس در چند ساعت پیش روی هستند، یکی از منابع نزدیک به اچ‌تی‌سی تصاویری جدید از وان A9 را پیش از رونمایی رسمی منتشر کرده است.

1

همان‌گونه که به وضوح در این تصاویر مشاهده می‌شود، گوشه‌های بالا و پایینی گوشی جدید اچ‌تی‌سی شباهت غیرقابل چشم پوشی‌ای نسبت به آیفون 6 داشته و به نظر می‌رسد به نسخه جدید رابط کاربری سنس تجهیز گردیده است.

اچ‌تی‌سی وان A9 دارای بدنه‌ای یکپارچه آلومینیومی بوده و به نظر می‌رسد در آن از درگاه میکرو یو‌اس‌بی به جای یو‌اس‌بی_سی برای اتصال استفاده شده است؛ البته در این محصول خبری از بلندگوهای استریو معروف این شرکت در قاب جلویی همچون پرچم‌داران 2015  اچ‌تی‌سی نیست.

ازجمله مشخصات سخت‌افزاری احتمالی  اچ‌تی‌سی وان A9 می‌توان به صفحه‌نمایش 5 اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی که توسط پوشش گوریلا گلس 2.5D از آن محافظ شده، تراشه میان رد اسنپ‌دراگون 617، دو گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی 13 مگا پیکسلی مجهز به لرزش گیر اپتیکال و باتری 2,150 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. انتظار می‌رود این میان رده اچ‌تی‌سی از ماه آینده در رنگ‌های جذاب با برچسب 700 یورو ای راهی بازار شود.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. quietly brilliant می‌گوید

    700 یورو؟!!!خیلی ک برای میان رده