درز اسناد جدید مشخصات فنی کامل نکسوس 5X را با تایید رم دو گیگابایتی به نمایش می‌گذارد

به نظر می‌رسد گوگل و شرکای سخت‌افزاری سازنده سری جدید نکسوس آن‌طور که باید در حفظ اطلاعات این محصولات پیش از رونمایی رسمی دقت نکرده‌اند زیرا طی روزهای اخیر تقریباً با تمامی مشخصات آن‌ها آشنا شده‌ایم؛ در ادامه همین افشاگری‌ها روز گذشته نیز یک منبع چینی سندی را منتشر که ادعا می‌کند مرتبط با مشخصات نهایی نکسوس 5X است.

0

هرچند اعتبار این سند تاکنون از سوی هیچ منبع موثقی تائید یا رد نشده، با این حال در صورت صحت محتویات آن مشاهده می‌شود که تمامی مشخصات سخت‌افزاری محصول مشترک بعدی گوگل و ال‌جی به جز یک مورد دقیقاً آن‌هایی است که تا پیش از این از طریق کانال‌های مختلف به بیرون درز پیدا کرده بود.

nexus2cee_J0jZrNW-668x796

همان‌گونه که به وضوح مشاهده می‌شود، بر اساس این سند نکسوس 5X از صفحه نمایشی 5.2 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بهره خواهد برد و قلب آن را قرار است تراشه شش هسته‌ای اسنپ‌دراگون 808 به تپش درآورد. نکته‌ای که هویت اصلی بودن این سند را زیر سؤال خواهد برد، بیان استفاده از 2 گیگابایت حافظه رم در  نکسوس 5X است.

nexus2cee_4bCTFZc-668x510

 

با فرض صحت این موضوع، حافظه رم در نکسوس 5X نسبت به نکسوس 5 که سال 2013 راهی بازار شد هیچ ارتقایی پیدا نکرده، این در حالیست که با تدبیر گوگل مبنی بر عرضه یک پرچم‌دار اندرویدی بسیار عجیب به نظر می‌رسد.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری احتمالی این محصول که در کنار نکسوس P6 هواوی ساعاتی دیگر معرفی خواهد شد می‌توان به حافظه ذخیره‌سازی دائمی 32 یا 16 گیگابایتی، سنسور اثر انگشت برای باز کردن قفل دستگاه و دوربین اصلی 12.3 مگا پیکسلی مجهز به فوکوس خودکار لیزری یاد کرد.

androidpolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.