آپدیت اندروید 6 مارشملو سیزدهم مهرماه برای دستگاه‌های نکسوس عرضه می‌شود

هرچند گوگل در تابستان گذشته با معرفی نسخه پیش‌نمایش اندروید 6 مارشملو امکان استفاده از آن را برای توسعه‌دهندگان و برخی مدل‌های منتخب سری نکسوس را ایجاد کرد، با این حال انتظار داریم نسخه نهایی این پلتفرم که فردا معرفی می‌گردد به زودی در اختیار شرکت‌های سخت‌افزاری برای پیاده‌سازی رابط کاربری خود و در پس آن عرضه برای محصولات مختلف قرار گیرد.

0

طبق منوال همه ساله سری نکسوس پیش از تمامی محصولات مبتنی بر اندروید می‌توانند نسخه جدید این پلتفرم را دریافت و نصب نمایند. به نظر می‌رسد این روال برای اندروید 6 مارشملو که قرار است نسخه نهایی آن فردا معرفی شود نیز ادامه پیدا کند زیرا یک منبع نزدیک به گوگل دیروز برملا کرد که محصولات منتخبی از جمله ال‌جی نکسوس 5، موتورولا نکسوس 6، ایسوس نکسوس 7 (2015)، اچ‌تی‌سی نکسوس 9 و ایسوس نکسوس پلیر می‌توانند از تاریخ سیزدهم مهرماه این بسته به‌روزرسانی را دریافت کنند.

همان‌طور که مشاهده می‌شود در لیست فوق نامی از دستگاه‌هایی همچون ال‌جی نکسوس 4، ایسوس نکسوس 7 (2012) و سامسونگ نکسوس 10 به میان نیامده است؛ این بدان معناست که این محصولات سری نکسوس دیگر از پشتیبانی مستقیم گوگل خارج گردیده و امیدی به انتشار به‌روزرسانی‌های آینده برای آن‌ها نیست.

بر اساس اطلاعات از قبل درز کرده، ساکنین مانتین ویو قرار است امشب طی مراسمی به یاد ماندی در سانفرانسیسکو آمریکا از نسل جدید سری نکسوس (ال‌جی نکسوس 5X و هواوی نکسوس 6P ) در کنار نسل دوم  کروم کست 2، تبلت پیکسل سی و نسخه نهایی پلتفرم اندروید 6 رونمایی کنند.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.