استقبال از جزیره فناوری ایرانسل در نمایشگاه تلکام 2015

بازدیدکنندگان از سالن اختصاصی ایرانسل در نمایشگاه ایران تلکام 2015 با حضور در بخش ویژه «جزیره فناوری» با جدیدترین دستاوردهای ایرانسل در حوزه فناوری‌های ارتباطی، از جمله تلویزیون اینترنتی و اینترنت پرسرعت خانگی آشنا می‌شوند.

0

در بخش تلویزیون اینترنتی یا IPTV، امکان تماشای فیلم‌های سینمایی و پخش زنده شبکه‌های سیما از طریق تلویزیون و همچنین از طریق موبایل و تبلت فراهم است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، همچنین علاوه بر معرفی نسل چهارم اینترنت همراه 4G/LTE در جزیره فناوری ایرانسل، مراجعان به بخش TD-LTE  می‌توانند آخرین نسل از اینترنت پرسرعت خانگی را تجربه کنند و با سایر فناوری‌های نوین ارتباطی همچون شبکه LTE موبایل چند بانده و شبکه انتقال داده چندبانده مبتنی بر بی‌سیم ثابت و نرم‌افزارهای مبتنی بر فناوری باند پهن همراه آشنا شوند. فناوری TD-LTE ، مبتنی بر نسل چهارم اینترنت است و می‌توان از آن به عنوان جایگزین مناسبی برای خدمات WiMAX و ADSL استفاده کرد.

ایرانسل اول شهریور ماه سالجاری پروانه سراسری انتقال داده مبتنی بر فناوری بی‌سیم ثابت بدون محدودیت در فناوری را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت و یک روز بعد طی مراسمی با حضور دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ساختمان مرکزی این شرکت، این شبکه را به صورت آزمایشی افتتاح کرد.

در سال ۲۰۱۰ نخستین آزمایش‌های میدانی سرویس TD-LTE توسط شرکت اریکسون همراه با شرکت Reliance Industries در هند صورت گرفت که طی آن به سرعت ۸۰ مگابیت بر ثانیه دست یافتند و در سال ۲۰۱۱ شرکت China Mobile با همکاری شرکت هوواوی، این سرویس را در شش شهر چین به صورت آزمایشی راه‌اندازی کرد.

پس از آن در سال ۲۰۱۲ سرویس TD-LTE به عنوان سرویس نسل ۴ توسط Soft Bank در ژاپن و در سال ۲۰۱۳ در آمریکا راه‌اندازی شد. همچنین در سال ۲۰۱۴ نخستین سرویس تجاری TD-LTE در خاورمیانه و شرق آفریقا و در سال ۲۰۱۵ نخستین شبکه TD-LTE در ایران توسط ایرانسل راه‌اندازی شد.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (ایران تلکام 2015) تا هفتم مهرماه روزانه از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا است و ایرانسل با حضور در سالن اختصاصی 27 و غرفه‌های فضای باز این نمایشگاه، پذیرای بازدیدکنندگان است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.