مایکروسافت امکان اجرای برنامه‌های اندرویدی در ویندوز 10 موبایل را بر می‌دارد

هرچند ویندوز 10 موبایل یا همان ویندوزفون گذشته نسبت به سایر پلتفرم‌های موبایلی رقیب موجود در بازار از فروشگاه نرم‌افزاری خلوت‌تری  بهره می‌برد، با این حال برخی معتقدند که اجرای اپلیکیشن های اندرویدی بر روی آن می‌تواند بازار فروش محصولات ویندوز فونی را تقویت کند.

1

اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش خبری را با شما عزیزان در میان گذاشتیم که بر اساس آن اعضای ویندوز اینسایدر که هم‌اکنون به نسخه پیش‌نمایش ویندوز 10 موبایل دسترسی داشتند با بهره‌گیری از ابزاری خاص می‌توانستند اپلیکیشن های توسعه یافته برای پلتفرم اندروید را هم بر روی دستگاه خود اجرا کنند، در همین رابطه امروز منابع نزدیک به مایکروسافت گزارش داده‌اند که این شرکت در پی حذف این قابلیت در نسخه نهایی ویندوز 10 موبایل برآمده است.

همان‌طور که در ویدئو فوق مشاهده می‌شود، با برخی ترفندها می‌توان هم‌اکنون اپلیکیشن های اندرویدی را بر روی  ویندوز 10 موبایل اجرا کرد که به نظر می‌رسد به دلیل وجود یک باگ در نسخه پیش‌نمایش این پلتفرم ایجاد شده باشد.

هرچند بر اساس اعلام قبلی، ردموندی ها در نظر دارند با تعبیه ابزاری در ویژوال استودیو در چند هفته آینده امکان پورت کردن مستقیم اپلیکیشن های توسعه یافته برای اندروید و iOS به ویندوز 10 موبایل را امکان‌پذیر کنند، با این حال این شرکت علاقه‌ای به اجرای مستقیم این‌گونه برنامه‌ها بر روی نسخه نهایی پلتفرم موبایلی خود نداشته و قصد دارد هرچه زودتر باگ مذکور را برطرف کند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    عالیه واقعا خیلی خوب میشه
    اونجوری ویندوز وابسته و در یک کلام نابود بود
    ولی الان نه