درز تصاویر کامل دیگری از Lumia 950 XL یک هفته پیش از رونمایی رسمی

مایکروسافت تأیید کرده است که 14 مهرماه، میزبان یک رویداد خواهند بود. درحالی‌که این شرکت صریحاً عنوان نکرده است که این رویداد پیرامون چه محوری برگزار خواهد شد، اما انتظار می‌رود که در این مراسم شاهد رونمایی اهالی ردموند از محصولات جدید خود، نظیر سورفیس پرو 4، مایکروسافت بند 2 و گوشی‌های جدید لومیا 950 و 950XL باشیم.

0

lumia-950-xl-cad-leaked-640x587

به لطف اسلایدهای معرفی این دستگاه‌ها که پیش‌ازاین لو رفته بود، تصاویر و مشخصات آن‌ها برملا شد؛ اما اخیراً دو لو دهنده مشهور توییتری، @Onleaks و @evleaks تصاویر رندر جدیدی از گوشی‌هوشمند لومیا 950XL منتشر کرده‌اند. تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید، نسخه CAD این دستگاه‌ را نشان می‌دهد و تصویر زیر نسخه کامل آن را نمایان کرده که به نظر می‌رسد محصول نهایی باشد.

lumia-950-xl-leaked1-640x594

بر اساس مشخصات درز کرده پیشین و این تصاویر لو رفته، دیگر تقریباً تمام جزئیات مربوط به این گوشی‌ها را می‌دانیم، مگر این‌که مایکروسافت در دقیقه نود تصمیمات دیگری را اتخاذ کند. مشخصات سخت‌افزاری این دو گوشی بارها عنوان شده است اما گفتن دوباره آن خالی از لطف نخواهد بود.

انتظار می‌رود هر دو ویندوزفون با یک دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی یکسان با تثبیت‌کننده تصویر OIS، سی و دو گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت حافظه رم عرضه شوند. بااین‌حال لومیا 950 از یک صفحه‌نمایش 5.2 اینچی QHD و چیپست اسنپ‌دراگون 808 بهره‌مند خواهد بود که در مقابل لومیا 950Xl با صفحه‌نمایشی 5.7 اینچی QHD و چیپست اسنپ‌دراگون 810 عرضه خواهد شد.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.