درز لیست گوشی‌های اچ‌تی‌سی که احتمالا آپدیت اندروید مارشملو و سنس 7 را دریافت خواهند کرد

روز گذشته حساب کاربری توییتری LlabTooFeR@ لیستی از مدل‌های حاضر در میان گوشی‌های هوشمند اچ‌تی‌سی که به‌روزرسانی اندروید 6.0 (مارشملو)  را در کنار سنس 7 دریافت می‌کنند منتشر کرد.

4

حساب کاربری توییتری یادشده در انجمن‌های اندرویدی از نظر انتشار اطلاعات موثق در خصوص گوشی‌های اچ‌تی‌سی کاملا شناخته شده است. این لیست از اچ‌تی‌سی دیزایر )مدل‌های 816،820 و 826)، اچ‌تی‌سی وان (مدل‌های M9,M9+,ME,E9,E9+) و اچ‌تی‌سی باترفلای (مدل‌های 2و3) به عنوان گوشی‌های واجد شرایط یاد می‌کند.

با این اوصاف اعلام شده این لیست، لیستی اولیه بوده و برخی از دستگاه‌های فاقد فضای ذخیره‌سازی داخلی کافی مانند دیزایر 816 ممکن است از دریافت به‌روزرسانی اندروید ام محروم شوند. با این تفاسیر به‌نظر می‌رسد باید منتظر تایید نهایی اچ‌تی‌سی در خصوص عرضه به‌روزرسانی جدید اندروید 6.0 باشیم.

لازم به ذکر است اندروید 6.0، جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید از قابلیت‌های ویژه مانند امکان مدیریت بهینه رم، تغییر ظاهر و البته بهینه‌سازی هرچه بیشتر بر روی برنامه‌های مدیریت داده بهره‌مند شده و سنس 7 نیز علاوه بر برطرف کردن مشکلات و ضعف‌های نسخه پیشین از تغییر نمایش آیکون‌ها و نمایه‌های حرکتی جدید بهره‌مند شده است.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. Ehsan می‌گوید

    پس تکلیف M8 چی میشه؟زمان رونمایی از M9 تو پخش زنده طرف خودش گفت سنس ۷ رو حتما M8 دریافت میکنه

    1. quietly brilliant می‌گوید

      لیست اولیه است زیاد نمیشه اتکا کرد.

      1. محسن صحافی می‌گوید
  2. quietly brilliant می‌گوید

    احتمالا میره سال اینده میلادی مثلا ماه ژانویه یا نهایت فوریه.شاید هم امسال! دسامبر