تماشا کنید: آزمایش سقوط آیفون 6S و آیفون 6S پلاس اپل

امروز Phone Buff پس از سفر به سیدنی و گرفتن آیفون‌های جدید، به‌سرعت یک آزمایش سقوط را روی آیفون 6 اس و 6 اس پلاس انجام داده است که در ادامه به بررسی آن پرداخته‌ایم. با فارنت همراه باشید.

0

اگر به خاطر داشته باشید، سال گذشته در اولین روز عرضه آیفون 6 در استرالیا، مرد جوانی به نام جک که با اشتیاق خاص ناشی از خرید آیفون و با اطمینان از این‌که دستگاه درون جعبه مطمئن است، جلوی فروشگاه اپل قدم می‌زد؛ یک گزارشگر تلویزیونی را در مقابل خود دید که دوربین را به سمت جعبه آیفون گرفته و منتظر است تا لحظه هیجان‌انگیز باز شدن جعبه و نمایان شدن آیفون 6 را تصویربرداری کند؛ اما در این حین اشتباهی رخ داد و یک سمت جعبه ناگهان باز شد. همین کافی بود تا آیفون روی زمین سرنگون شده و تمام اشتیاق و امید جک کور شود و بدین گونه اولین آزمایش سقوط غیررسمی آیفون 6 رقم بخورد.

اما حالا داستان برای آیفون‌های جدید اپل کمی متفاوت است. امروز Phone Buff پس از سفر به سیدنی و گرفتن آیفون‌های 6 اس و 6 اس پلاس، به‌سرعت یک آزمایش سقوط را روی این پرچم‌داران جدید اهالی کوپرتینو انجام داده است.

در این آزمایش، پس از این که هر دو دستگاه از سمت پشت بر روی زمین افتادند، خراش‌های ناچیزی دیدند. آزمایش سقوط دستگاه از سمت کنار روی آیفون 6 اس، موجب صدمه خوردن جک 3.5 میلی‌متری earphone آن شده و همین آزمایش روی آیفون 6 پلاس هم صدمه دیدن نقطه‌ای نزدیک به درگاه Earphone آن را در پی داشت.

در این آزمایش هنگامی که هر دو آیفون از سمت صفحه‌نمایش روی زمین افتادند، نمایشگر هر دو ترک برداشت اما هنوز قابل‌استفاده بوده و کار می‌کرد. این آزمایش ما را علاقه‌مند کرد که به انتظار گوشی‌هوشمند موتورولا Moto X Force را که هنوز رونمایی نشده بنشینیم؛ چراکه عنوان‌شده این دستگاه مجهز به یک صفحه‌نمایش نشکن خواهد بود.

تاکنون مشخص نشده است که عبارت نشکن برای صفحه‌نمایش این گوشی‌هوشمند که احتمالاً با نام Droid Turbo 2 توسط موتورولا و Verizon در آمریکا عرضه شود، واقعاً به معنی غیرقابل شکستن بوده یا اینکه منظور این عبارت این است که Verizon در صورت شکسته‌شدن صفحه‌نمایش، آن را با صفحه‌نمایش جدیدی به‌صورت رایگان تعویض خواهد کرد!

درهرصورت نکته اصلی اینجاست؛ افتادن یک گوشی‌هوشمند معمولاً آسیب‌ها و صدماتی را برای آن در پی دارد و حتی اگر گوشی‌ شما مانند یک تانک هم ساخته شده باشد، باز هم ناچار خواهید بود برای آن یک قاب محافظ تهیه کنید.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.