تلاش سامسونگ برای فروش گلکسی اس 6 به خریداران منتظر در صف خرید آیفون 6

هنگامی که شما در صف ایستاده‌اید تا آیفون جدید شرکت اپل را در همان روز نخست عرضه خریداری کنید آخرین چیزی که ممکن است در بیرون از فروشگاه نظر شما را جلب کند تیمی تبلیغاتی از سوی شرکت سامسونگ است.

2

اما این امر به واقعیت مبدل شده و خریدارانی که برای دریافت آیفون 6 اس در لندن صف کشیده بودند امروز صبح چنین منظره‌ای را مشاهده کردند. گروهی با ژاکت‌های آبی رنگ به سمت فروشگاه محل فروش دستگاه‌های جدید اپل آمدند تا به تبلیغ پرچمداران سامسونگ بپردازند.

این افراد در حالی که کالاهای رایگان در دست داشتند با شعار “آینده همین حالاست” در این مکان ظاهر شدند. این افراد اعلام کردند از سوی شرکتی با عنوان Iris که از صف‌های فروش آیفون فیلم تهیه می‌کند در این مکان حضور یافته‌اند.

در کنار این افراد شاهد حضور تیمی دیگر با لباس‌های سفید بودیم که در پشت خود تصاویری از جدیدترین پرچمداران تولیدی سامسونگ حمل می‌کردند.

این در حالی است که سامسونگ هیچ‌گاه در هنگام عرضه محصولات جدید نتوانسته شاهد تشکیل صف‌هایی شبیه آنچه برای محصولات اپل مشاهده می‌کنیم باشد و طبیعی است که در این روزها خواستار توجه بیشتر کاربران شود. با این تفاسیر به‌نظر می‌رسد غیرمنطقی است که کاربری که در صف خرید آیفون ایستاده و تصمیمش برای خرید این محصول نهایی است با یک تبلیغ ساده سریعا تغییر رویه دهد.

Cultofandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. حامد می‌گوید

    سامسونگ خودش هم فهمید تو ساخت سری s تا رسیدن به 5، چقدر افتضاح به بار آورد که اسم محصول ششم رو گذاشت پروژه صفر، یعنی همه چیزو از اول طراحی کردیم!
    البته گِرد کردن لبه صفحه، مثل همون سنسور ضربان بی خاصیت سری قبلی، چیزی بجز هزینه اضافه و جنبه تبلیغات نداره!
    خب مسلمه که برای فروش محصول، دست به سخیف ترین راه ها میزنه!
    آیپد قدیمی من، با دو هسته و فقط یک گیگاهرتز سرعت، هنوز تو سرعت و کیفیت، نوت و اِس رو میخوره، پوستشو میذاره جیب ساعتی :))))

  2. علی می‌گوید

    مشکل سامسونگ و امثالهم زرت و زرت معرفی گوشی جدیده
    اپل تمامی موارد جدیدو یه جا در یه گوشی میذاره

    سامسونگ حتی کاربرای خودشو هم از خرید پرچمدارانش مایوس میکنه
    وقتی یه گوشی میخری میبینی 4 ماه بعدش یه مدل جدیدتر زده