تماشا کنید: نگاهی به تاریخچه تردمیل؛ ابزار شکنجه دیروز، وسیله ورزشی امروز!

تردمیل دستگاهی است که امروزه در فعالیت‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه به نوعی کاربران را از بیرون رفتن و دویدن در مکان‌های مختلف بی‌نیاز می‌کند اما این مسئله که در فضایی یکنواخت مجبور به دویدن بر روی یک صفحه متحرک باشید و از سوی دیگر هیچ تنوعی در فضای پیش روی شما وجود نداشته باشد کمی خسته‌کننده خواهد بود.

4

این دستگاه به نوعی ما را با شکنجه‌هایی روبرو خواهد کرد. شکنجه نگذشتن زمان تمرین ما که شاید به علت یکنواخت بودن منظره پیش روی ما باشد و شکنجه نرسیدن به تصور دلخواهی که از وضعیت جسمانی خود داریم تا اینکه همواره از این دستگاه استفاده کنیم.

با این وجود با جستجویی کوتاه پیرامون تاریخچه تردمیل به نکته‌ای جالب برخواهیم خورد. بدنیست بدانید که این دستگاه برای اولین بار در زندان‌ها و به شکلی ظالمانه به‌کار بسته می‌شد و زندانیان مجبور بودند روزانه تا 6 ساعت بر روی آن راه بروند. نکته‌ای که در ویدئوی بالا می‌توانید مشاهده کنید.

لازم به ذکر است که این ویدئو با زیرنویس اختصاصی فارنت، در اختیار شما قراگرفته تا بتوانید درکی بهتر از تاریخچه این وسیله ورزشی امروز و البته وسیله شکنجه دیروز داشته باشید.

Gizmodo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. علی می‌گوید

    مرسی برادر
    خیلی خوب بود :)

    1. حسن کریمی می‌گوید

      سلامت باشی علی جان

  2. erfan izadi می‌گوید

    سلام. حسن آقا خودت زیرنویس کردی؟

    1. حسن کریمی می‌گوید

      سلام. بله با اجازتون!