انتشار تصاویر رسمی نکسوس 5X ال‌جی در 3 رنگ

هرچه به تاریخ معرفی رسمی نسل بعدی سری محبوب و باکیفیت نکسوس از سوی گوگل نزدیک‌تر می‌شویم، شاهد درز مشخصات و تصاویری منتسب بیشتری به آن‌ها هستیم.

0

روز گذشته به لطف یک منبع چینی نزدیک به هواوی، تصاویر تبلیغاتی و بسته‌بندی نکسوس P6 منتشر گردیده و در ادامه همین افشاگری‌ها هم‌اکنون  تصاویر رسمی نکسوس 5X ال‌جی در چهار رنگ نیز منتشر شده است.

همچون P6، نکسوس ال‌جی نیز از بدنه‌ای یکپارچه در تنوع رنگ مشکی و آبی نفتی بهره برده و در قاب پشتی میزبان دوربینی 16 مگاپیکسلی مجهز به فوکوس خودکار لیزری در کنار سنسور اثر انگشت است.

nexus2cee_wm_5x-2-668x500

از جمله مشخصات احتمالی  نکسوس 5 نسخه 2015 می‌توان به صفحه‌نمایشی 5.2 اینچی با رزولوشن QHD، بلندگوهای استریو تعبیه شده در قاب جلویی، دوربین اصلی 13 مگا پیکسلی مجهز به فالش ال‌ای‌دی، تراشه مرکزی اسنپ‌دراگون 808، 3 گیگابایت حافظه رم و بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید مارشملو اشاره کرد.

androidpolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.