Meizu Pro 5 رسما رونمایی شد؛ پردازنده Exynos 7420،صفحه نمایش 5.7 اینچی و بدنه‌ای از آلیاژ منیزیم

Meizu امسال چهار دستگاه را معرفی کرده است: Meizu M، Meizu M2 Note، Meizu M2 و پرچم‌دار این شرکت MX5. بسیاری از مردم انتظار داشتند که کمپانی گوشی MX5 Pro را هم تولید کند.

0

میزو امکان آن را رد کرده و بعد اعلام نمود که خط تولید MX Pro هم متوقف خواهد شد تا دستگاه خوب دیگری به جای آن تولید بشود. با توجه به این مطلب، Meizu مدتی به تبلیغ پرچم‌دارش Pro 5 پرداخته و امروز آن را به صورت رسمی عرضه کرده است. مشخصات این گوشی اندکی با اطلاعاتی که از آن لو رفته بود تفاوت دارد.

Meizu-PRO-5_25

Meizu Pro 5 از صفحه‌نمایش 5.7 اینچی سوپر آمولد 1080p با اندازه رزولوشن  1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 387 PPI با شیشه Gorilla Glass 3 از کارخانه Corning بهره می‌برد.

AH-Meizu-Pro-5-event_14

این دستگاه در دو مدل موجود خواهد بود، اولین مدل دارای 3 گیگابایت رم LPDDR4 و 32 گیگابایت حافظه داخلی و دومین مدل دارای 4 گیگابایت رم LPDDR4 و 64 گیگابایت حافظه داخلی است.

Meizu-PRO-5_23

هر دو این مدل دارای جایگاه کارت حافظه microSD هستند و در صورت نیاز می‌توانید حافظه را افزایش دهید. همان‌طور که در شایعات شنیدیم، این دستگاه از پردازنده Exynos 7420 64 بیتی و هشت هسته‌ای از سامسونگ استفاده می‌کند.

Meizu-PRO-5_34

این پردازنده در تمام پرچم‌داران سامسونگ که امسال عرضه شدند وجود دارد. این چیپست از پردازنده گرافیکی Mali T760 بهره می‌برد و با پروسه تولید 14 نانومتری ساخته شده است.

Meizu-PRO-5_22

در پشت این گوشی هوشمند دوربین 21 مگاپیکسلی (حسگر IMX230 از سونی با دیافراگم f/2.2) به همراه فلش ال‌ای‌دی دوتایی و فوکوس خودکار لیزری قرار دارد. بهتر است باتری 3050 میلی‌آمپری آن را نیز فراموش نکنیم.

AH-Meizu-Pro-5-event_8

می‌توانید از حسگر اثرانگشت که در پایین نمایشگر قرار گرفته نیز استفاده کنید (دکمه فیزیکی mBack). میزو فناوری mCharge 2.0 را هم به این محصول اضافه کرده پس شما می‌توانید این گوشی را به سرعت شارژ کنید.

همچنین گوشی از دو جایگاه سیم‌کارت برخوردار است. پورت USB 3.0 Type-C در آن قرار گرفته اما به نظر می‌رسد می‌توانید از اتصال USB 2.0 نیز استفاده کنید.

Meizu-PRO-5_24

Meizu Pro 5 از آلیاژ منیزیم که در صنعت هوانوردی استفاده می‌شود، ساخته شده است. این گوشی با اندروید 5.0 آب‌نبات‌چوبی به همراه رابط کاربری Flyme 4.5 از شرکت میزو که بر سیستم‌عامل گوگل قرار گرفته عرضه می‌شود.

AH-Meizu-Pro-5-event_2

دستگاه به صورت پیش‌فرض با Flyme 5 عرضه نمی‌شود و بعداً آن را به صورت آپدیت دریافت خواهد کرد. Meizu Pro 5 از ارتباط 4G LTE و شبکه‌های TD-LTE، FDD-LTE و TD-SCDMA پشتیبانی می‌کند.

AH-Meizu-Pro-5-event_13

اندازه این گوشی 7.5 در 78 در 156.7 میلی‌متر است. 166 گرم وزن دارد و در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای سفید، نقره‌ای مشکی، طلایی و صورتی طلایی موجود خواهد بود. پس علاقه‌مندان گزینه‌های زیادی را برای انتخاب پیش روی خود دارند. قیمت این گوشی هنوز مشخص نشده است.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.