درز تصویر رسمی نکسوس 6P هواوی که نگاهی کامل از آن را به ما می‌دهد

همان‌گونه که پیش‌تر اعلام کردیم، گوگل در نظر دارد طی روزهای پیش رو از نسل جدید سری نکسوس با نام‌های نکسوس 5 و 6 رونمایی کند.

0

طبق اطلاعات موثق قبلی، نکسوس 2015 شامل دو گوشی رده‌بالا خواهد بود که یکی توسط شرکت چینی هواوی ساخته می‌شود وظیفه تولید دیگری به ال‌جی سپرده شده است.

انتظار می‌رود نکسوس ساخت ال‌جی که تا پیش ‌از این نکسوس 5 نامیده می‌شد، با نام Nexus 5X راهی بازار شود؛ این در حالیست که نکسوس ساخت هواوی نیز Nexus 6P نامیده می‌شود. وب‌سایت منبع بر این نکته استدلال می‌کند که هواوی اکثر گوشی‌های پرچم‌دار خود را به پیشوند حرف (P) تولید می‌کند، از این رو دور از ذهن نخواهد بود که نکسوس ساخت این شرکت نیز از همین قاعده پیروی کند.

nexus-boxes-800x420

البته ناگفته نماند که روز گذشته نیز به لطف یکی از منابع نزدیک به مانتین ویوها تصاویری از بسته‌بندی Nexus 6P منتشر گردیده که نام نهایی آن را تصدیق می‌کند. بر این اساس انتظار می‌رود Nexus 6P هواوی که نسخه بزرگ‌تر نکسوس 2015 به شمار می‌آید از صفحه‌نمایشی 5.7 اینچی با رزولوشن QHD بهره برد و همچون دیگر گوشی‌های رده‌بالای  این شرکت چینی به سنسور اثر انگشت در قاب پشتی تجهیز گردد.

در صورت صحت تصاویری درز کرده از این محصول، Nexus 6P در قسمت فوقانی قاب پشتی دارای یک برآمدگی غیرمعقول است که می‌توان حدس زد لنز 16 مگا پیکسلی عریض دوربین در آن تعبیه شده است؛ البته بلندگوهای استریو نیز به قسمت جلویی دستگاه منتقل شده است. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول می‌توان به تراشه شش هسته‌ای اسنپ‌دراگون 808، 3 گیگابایت حافظه رم، حافظه 128، 64 و 32 گیگابایتی ذخیره‌سازی داخلی و پشتیبانی از درگاه USB نوع C اشاره کرد.

androidpolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.