بتزدا دلیل عدم عرضه Fallout 3 برای پلی‌استیشن 3 را اعلام کرد

در صورت خریداری بازی Fallout 4 برای ایکس‌باکس وان، بازی Fallout 3 نیز به عنوان قسمتی از طرح در اختیار کاربران این کنسول بازی قرار می‌گیرد. این ایده برای کاربرانی که پیش از این بازی Fallout 3 را انجام نداده بودند بسیار جالب به‌نظر می‌رسد.

0

این طرح، حداقل از ارائه تنها یک تم، به کاربرانی که در طرح پیش فروش، Fallout 4 را برای پلی‌استیشن 4 خریداری کرده‌اند مناسب‌تر به‌نظر می‌رسد. اما به واقع چرا Fallout 3 برای پلی‌استیشن در دسترس کاربران قرار نگرفته است؟ به نظر می‌رسد عدم پشتیبانی از قابلیت سازگاری یا همان Backwards Compatibility در اینجا نکته کلیدی باشد.

Pete Hines از شرکت بتزدا در این خصوص می‌گوید:

تنها یک دلیل وجود دارد و آن عدم پشتیبانی و نداشتن چنین برنامه‌ای به‌منظور استفاده از قابلیت سازگاری در پلی‌استیشن 4 است که باعث شده این بازی برای کنسول یادشده عرضه نشود.

وی به اظهارنظر مقامات سونی در چندماه گذشته اشاره می‌کند که در پاسخ به پرسشس در خصوص امکان پشتیبانی از قابلیت سازگاری نظیر آنچه در ایکس‌باکس وان مشاهده کرده بودیم، اعلام کرده بودند هیچ برنامه‌ای بدین منظور وجود ندارد. لازم به ذکر است که عرضه نسخه Fallout 3 برای ایکس‌باکس وان در واقع عرضه همان نسخه ویژه ایکس‌باکس 360 است.

این عرضه با بهبود کیفیت و یا طراحی تفاوت داشته و در صورت انجام چنین روندی، معقول بود که بتزدا نسخه ویژه‌ای را برای پلی‌استیشن 4 نیز تهیه کند.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.