تسلا هفتم مهر ماه از شاسی‌بلند جمع‌وجور Tesla Model X رونمایی می‌کند

به‌نظر می‌رسد در تاریخ هفتم مهرماه شاهد رونمایی‌های پراهمیت و پرسروصدایی خواهیم بود. این اهمیت نه‌تنها به‌دلیل رونمایی گوگل از گوشی‌های جدید سری نکسوس و محصولات کروم‌کست و البته عرضه اندروید 6.0 مارشملو بلکه به دلیل رونمایی شرکت خودروسازی تسلا از محصول جدید خود است.

0

این در حالی است که در حال حاضر دعوتنامه‌هایی به‌منظور حضور در این مراسم که بدون شک در ارتباط با Model X، محصول جدید این شرکت است ارسال گردیده تا شاسی بلند این شرکت در مقابل دیدگان عموم قرارگیرد.

در دعوتنامه یادشده طرحی از Model X با درب‌های باز برفراز خودرو مشاهده می‌شود که حداقل تداعی کننده نیمی از ظاهر حرف X است. بازتابشی خفیف نیز از نور LED بر روی بدنه خودرو مشاهده می‌شود. لازم به ذکر است که این رویداد در شرکت تسلا در Fremont کالیفرنیا برگزار خواهدشد.

در همین روز از نسخه Signature این محصول نیز رونمایی و عرضه آن آغاز خواهد شد. این نسخه در واقع ورژن مخصوص این شاسی بلند الکتریکی است که توسط سپرده گذاران بهینه‌سازی شده است. این خودرو به‌طور ویژه از قابلیت Ludicrous Speed بهره می‌برد که تسلا بارها و بارها به تعریف و تمجید از آن پرداخته است. این خودرو قیمتی در حدود 130 هزاردلار خواهد داشت. لازم به ذکر است که نسخه معمولی مدل ایکس، 5000 دلار قیمت خواهد داشت که البته در مقایسه با نسخه چهاردرب مدل اس گران‌تر است. هنوز اطلاعات بیشتری در خصوص قیمت دقیق و زمان عرضه به بازار این محصول اعلام نشده است.

به‌عنوان اولین خودروی شاسی بلند الکتریکی تسلا، این خودرو مطمئنا با استقبال زیادی روبرو خواهد شد. با این اوصاف با توجه به قیمت اعلام شده ممکن است برخی مشتریان این شرکت منتظر ورود نسل سوم Tesla EV، مدل 3 باشند که حتی در مقایسه با مدل‌های پیشین خود نیز از قیمت پایین‌تری بهره‌مند شده است. با این وجود مشکلی که در اینجا وجود دارد آن است که انتظار می‌رود این مدل در سال 2017 روانه بازار شود.

slashgear

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.